• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Jag håller på med Linns rum... känns sanslöst meningslöst att röja upp där
    Men i morrn ska hon ju få Joakims säng så det krävs lite ommöblering.
    Nåväl, var inte länge sen jag rensade ut bland hennes grejer men jag kör en runda till, nu har hon dessutom gått med på att vi ska sälja hennes "gung dumbo" *pust*
    Så nu blir det annonsering på Blocket med juniorsäng, dumbo o skötbordet/byrån

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-01 19:10:40 följande:
    Välkommen hem Mrs V!
    Tack!

Det är skönt att vara tillbaka...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-01 19:18:04 följande:
    Tack!Det är skönt att vara tillbaka...
    Borta bra men hemma bäst
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-01 19:02:18 följande:
    Ja det lär ju vara en o annan bild kan jag tänka
    Jag har varit stenhård, o gått igenom alla bilderna varje kväll, o raderat de som inte sett helt ok ut, typ sneda horisonter o sånt... jag har strax över 430 st kvar nu. Hoppas datorn inte bryter ihop.
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-01 19:18:48 följande:
    Borta bra men hemma bäst
    Det är ju så.
  • MRSVi

Nu ska jag slafsa i mig äppelpaj, o sen ta itu med fotona. Återkommer.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-01 19:20:39 följande:
    Nu ska jag slafsa i mig äppelpaj, o sen ta itu med fotona. Återkommer.
    Ha en trevlig stund
  • Kibell

Nu har jag luskammat mig för andra gången idag och hittade inget. Ska kolla Belle en gång till idag. Jag undrar verkligen om det var en lus jag såg. Visst den kröp men var max 1 mm lång. Hur maxad otur kan man ha om man får löss av någon man är med på ett nöjesfält med? Belle sa till mig att dim delade aldrig radiobil och när jag tänker efter så stämmer det. Och jag har tittat igenom hennes hår 4 ggr och inte hittat nåt mer. Borde ju vara mer än en som fanns tycker jag. Så jag känner mig osäker på om det var en lus...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 19:37:08 följande:
    Nu har jag luskammat mig för andra gången idag och hittade inget. Ska kolla Belle en gång till idag. Jag undrar verkligen om det var en lus jag såg. Visst den kröp men var max 1 mm lång. Hur maxad otur kan man ha om man får löss av någon man är med på ett nöjesfält med? Belle sa till mig att dim delade aldrig radiobil och när jag tänker efter så stämmer det. Och jag har tittat igenom hennes hår 4 ggr och inte hittat nåt mer. Borde ju vara mer än en som fanns tycker jag. Så jag känner mig osäker på om det var en lus...
    Kan ju ha varit ngn annan insekt
Svar på tråden Kärringmaffian del 13