• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-02 23:04:17 följande:
    Precis, men du behöver vänja dig
    Ja jag lär ju behöva det
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

Såg förresten en kul skyllt i Dalarna, en variant på Se upp för lekande barn.

Det stod
    - Se upp för Vilda ungar och Tama djur -

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:06:12 följande:
    Såg förresten en kul skyllt i Dalarna, en variant på Se upp för lekande barn.Det stod - Se upp för Vilda ungar och Tama djur -
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-08-02 23:04:52 följande:
    Boppan, skulle du nåt till Ikea eller? Tänkte åka någon dag i veckan.
    Inget planerat. Har dessutom fått erbjudande om en tur i skärgården tors-lör
    Imorgon måndag tänkte jag ta det piano och fixa hemma, Tis har vi bokad tid på Modelhouse för fotografering (som jag tror jag ska avboka).
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:09:35 följande:
    Inget planerat. Har dessutom fått erbjudande om en tur i skärgården tors-lörImorgon måndag tänkte jag ta det piano och fixa hemma, Tis har vi bokad tid på Modelhouse för fotografering (som jag tror jag ska avboka).
    Jag bara undrade eftersom du sa förrut att du skulle dit...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-08-02 23:03:02 följande:
    Synd att inte Ameli känner Linn o mig annars hade hon ju kunnat hänga med oss medans du var på läkarbesöket.
    ja det var synd. Amelie släpper inte folk in direkt. Hon är lite blyg och håller sig i bakgrunden först, kollar läget. Det är kul att se hur barn är. Det var kul nu i helgen att hon gillade Janne, en man jag jobbat med och kännt i snart 20 år. Det är han som har stället i Morshyttan och som min kompis och hennes man fått ett eget rum hos. han känner även bonden vi fick hyra stuga hos och han tror jag betalde för våra två nätter. När vi kom i fredags sa inte Amelie så mycket dagen efter frågade hon efter Janne direkt. Så idag när jag städade stugan hämtade han henne till sin stuga där min kompis och hennes man väntade.
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-08-02 23:12:13 följande:
    Jag bara undrade eftersom du sa förrut att du skulle dit...
    I know Men vi kan väl kolla hur veckan blir
  • Caffreys

Måste tillägga att den här Janne inte är någon potentiell "pojkvän" Det är en äldre herre med ett gott hjärta och som jag jobbat bra ihop med. Han var även min chef ett tag sedan blev jag hans chef.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:18:35 följande:
    ja det var synd. Amelie släpper inte folk in direkt. Hon är lite blyg och håller sig i bakgrunden först, kollar läget. Det är kul att se hur barn är. Det var kul nu i helgen att hon gillade Janne, en man jag jobbat med och kännt i snart 20 år. Det är han som har stället i Morshyttan och som min kompis och hennes man fått ett eget rum hos. han känner även bonden vi fick hyra stuga hos och han tror jag betalde för våra två nätter. När vi kom i fredags sa inte Amelie så mycket dagen efter frågade hon efter Janne direkt. Så idag när jag städade stugan hämtade han henne till sin stuga där min kompis och hennes man väntade.
    Det är sunt att vara lite avvaktande inför främmande människor, Linn är ochså sån men oftast släpper det efter ett tag som tur är
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:22:23 följande:
    Måste tillägga att den här Janne inte är någon potentiell "pojkvän" Det är en äldre herre med ett gott hjärta och som jag jobbat bra ihop med. Han var även min chef ett tag sedan blev jag hans chef.
    Alla män behöver ju inte vara potentiella pojkvänner - man kan ju vara enbart vänner ochså
Svar på tråden Kärringmaffian del 13