• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Dags att krypa ner...W har varit orolig...växtvärk...eller drömmar...vi får väl se hur natten blir...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Nu sover Belle gott. Vi kom hem vid 21 från syrrans dotter. Vi fikade, barnen lekte sedan följde vi med på en promenad längs Magelugnen. Belle fick hålla vovvens koppel När vi om hem så var det dusch och luskammning innan sängdag. Läste en stund sen sov min lilla loppa sött

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-02 22:03:58 följande:
    Anton är jätteduktig faktiskt, när de leker o Alice pratar engelska låtsas han ibland att han inte förstår, för att få henne att gå över till svenska...
    Smart grabb
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-02 22:25:10 följande:
    Nu sover Belle gott. Vi kom hem vid 21 från syrrans dotter. Vi fikade, barnen lekte sedan följde vi med på en promenad längs Magelugnen. Belle fick hålla vovvens koppel När vi om hem så var det dusch och luskammning innan sängdag. Läste en stund sen sov min lilla loppa sött
    Låter som en mysig dag
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-02 22:25:10 följande:
    Det låter trevligt, bortsett kanske då från luskamningen. Vad är det för hund?
  • Caffreys

Go kväll!

Hemkomna efter en mysig helg i Dalarna.

Fick bo i en mysig stuga som en bonde hade. Ett stort kök, toalett med dusch och ett kombinerat sov/vardagsrum. Första natten sov jag dock dåligt eftersom godstågtrafiken var tät. Morshyttan där vi var ligger nämiggen längs järnvägen.

I lördags åkte vi till Orsa Björnpark. Det var ok men jag tycker väl inte att det riktigt var nått speciellt. Ok många björnar var det, även isbjörnar. Tigrar, järv, räv, lo och varg. Men järv, räv, varg och lon tryckte i "spenaten" så dom syntes inte. Var mycket backigt. Var upp till toppstugan och åt en glass, jätte fin utsikt.

På hemvägen åkte vi igenom Rättvik där det var Power meet, vi hamnade mitt i cruising tåget genom stan. Det var rätt kul att se. Folk satt med campingstolar efter huvudgatan för att titta på alla bilar.

Idag tog vi det piano. Åkte och tittade på en kyrka (Amelie har nämligen dille på kyrkor och vill titta på alla) sen åkte vi till en liten by och tittade på en kamel med sin unge samt två åsnor.

Åkte hem runt 15, stannade i Enköping och åt buffé på en thairesaturang, så super gott. Försökte få tag på en utav mina bästa killpolare men han var i Sthlm. och jobbade. KOm hem vid 19 åkte till mamma och bytte bil.

Oj det blev långt.

• S vali s

Nu har jag suttit en stund vid symaskinen, Linns brallor är nästan klara - vill prova på henne innan jag gör resten
    Förmodligen kommer hon mkt motvilligt att prova dom i morgon - dom är ju lila o inte rosa

• S vali s

Boppie: Välkommen hem igen Låter som en mysig helg
    Om du inte har något planerat så tänkte Kibban o jag picknicka i Humlegården på onsdag

• modestyonly

Nu har vi bokat en kryssning med Birka! Det blir en skötsam kryssning med barn och min mamma!!

Den icke skötsamma kryssningen, blir i slutet av augusti

Nu dags för sängen och en god bok!!

• Caffreys
    S vali s skrev 2009-08-02 22:52:28 följande:
    Boppie: Välkommen hem igen Låter som en mysig helg Om du inte har något planerat så tänkte Kibban o jag picknicka i Humlegården på onsdag
    Vilken tid är det som gäller? Jag ska vara inne i stan kl. 9 för läkarbesök. Tar kanske 1 timme. Har med mig Amelie.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13