• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

storken: Underbart sött

Linn o Paul hittade en film på Canal+ - Horton tror jag att den heter... Helt plötsligt gick Linn ner i "slow move" och med lite tur kanske även hon somnar, hon skulle verkligen behöva det.

• S vali s

Jag tror bestämt att Wille smittade av sig

• MRSVi

Väldigt vad trötta, o rara, barn ni har!

• MRSVi

Vi försökte just, efter Antons önskemål, se filmen Mamma Mia, men jisses sicket dravel, vi stod ut i 20 minuter ungefär. Ska jag se den vill jag ha vin, kände jag. Alice gick o hämtade Antons verktygslåda o satte på sig hörselskydden.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-02 20:36:50 följande:
    Väldigt vad trötta, o rara, barn ni har!
    Paul o jag försöker komma ihåg när Linn somnade före klockan tio sist

Nu har jag klipt till ett par byxor till Linn samt en liten "hätta" eller vad det nu heter - hjälmmössa brukar jag kalla dom iallafall. Ska sy en liten provmössa för att kolla storleken
  • stora storken

Svalis: Så söta dom är när dom sover...

Mrs V:  Mama Mia som är så bra....eller här hemma uttjatade...tjejerna älskar den....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-02 20:39:16 följande:
    Paul o jag försöker komma ihåg när Linn somnade före klockan tio sist Nu har jag klipt till ett par byxor till Linn samt en liten "hätta" eller vad det nu heter - hjälmmössa brukar jag kalla dom iallafall. Ska sy en liten provmössa för att kolla storleken
    Duktig...blir så avis...vill ozzå kunna sy...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-02 16:21:11 följande:
    Yes nu har han åkt Det känns... ja konstigt På tal om solhattar, jag har en brun med nå´t "fem myyror är fler..." tryck på som Linn vägrar att använda - den levererar jag gärna vidare till dig om du vill
    En sån har jag till Gustav. Nu är den för liten och jag tror han använde den en gång ... i två sekunder (kanske lite längre, jag undrar om jag inte har ett foto på honom där han använder den). Han gjorde som Linn, vägrade att använda den. Det tyckte jag var så synd, eftersom den är såååå fin ... den är ju brun

Överhuvudtaget har det varit svårt att få Gustav att använda solhatt. Han har mycket hellre keps. Kanske ska jag låta det vara vid det...
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-02 20:38:37 följande:
    Vi försökte just, efter Antons önskemål, se filmen Mamma Mia, men jisses sicket dravel, vi stod ut i 20 minuter ungefär. Ska jag se den vill jag ha vin, kände jag. Alice gick o hämtade Antons verktygslåda o satte på sig hörselskydden.

Jag tyckte att den var "sådär", har lite svårt att förstå folks vurm för den
    Känns som om det var lite hypat...

Idag när vi var i lekparken så var det två engelskspråkiga barn där, Linn lyssnade på när dom pratade och konstaterade - så pratar Alice och Anton
    Nu tror jag ju inte att hon kan urskilja engelska utan at det snarare var att dom pratade på ett annat språk
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-02 20:53:12 följande:
    En sån har jag till Gustav. Nu är den för liten och jag tror han använde den en gång ... i två sekunder (kanske lite längre, jag undrar om jag inte har ett foto på honom där han använder den). Han gjorde som Linn, vägrade att använda den. Det tyckte jag var så synd, eftersom den är såååå fin ... den är ju brun Överhuvudtaget har det varit svårt att få Gustav att använda solhatt. Han har mycket hellre keps. Kanske ska jag låta det vara vid det...
    Kort sagt, våra barn gillar inte den solhatten
    Jag som tycker att den är sk*tfin
Svar på tråden Kärringmaffian del 13