• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 22:58:36 följande:
    Vilken tid är det som gäller? Jag ska vara inne i stan kl. 9 för läkarbesök. Tar kanske 1 timme. Har med mig Amelie.
    Vi har inte bestämt tid ännu men jag tänkte åka med Paul in så att jag är inne i stan vid nio-halv tio
    Så det vore väl perfekt efter ditt läkarbesök
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-08-02 22:55:11 följande:
    Nu har vi bokat en kryssning med Birka! Det blir en skötsam kryssning med barn och min mamma!!Den icke skötsamma kryssningen, blir i slutet av augusti Nu dags för sängen och en god bok!!
    Är inte alla kryssningar skötsamma?? Liksom det man inte minns har inte hänt och säger någon nått så ljuger dom förmodligen för att dom inte fick som dom ville.
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-02 22:47:48 följande:
    Det låter trevligt, bortsett kanske då från luskamningen. Vad är det för hund?
    det är en rottweiler som är 4 månader.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-02 22:55:11 följande:
    Nu har vi bokat en kryssning med Birka! Det blir en skötsam kryssning med barn och min mamma!!Den icke skötsamma kryssningen, blir i slutet av augusti Nu dags för sängen och en god bok!!
    Aha, så det finns skötsamma o icke skötsamma kryssningar
    Jag o kompisen ska åka på en skötsamm dagstur till Mariehamn med våra små kids nästa vecka
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-08-02 23:00:30 följande:
    Vi har inte bestämt tid ännu men jag tänkte åka med Paul in så att jag är inne i stan vid nio-halv tio Så det vore väl perfekt efter ditt läkarbesök
    Låter perfekt. Min mamma ska möta upp mig och valla Amelie medans jag är hos läkaren. Så jag tar med mamsen också om hon inte ska göra nått.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 22:58:36 följande:
    Vilken tid är det som gäller? Jag ska vara inne i stan kl. 9 för läkarbesök. Tar kanske 1 timme. Har med mig Amelie.
    Synd att inte Ameli känner Linn o mig annars hade hon ju kunnat hänga med oss medans du var på läkarbesöket.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-02 23:00:30 följande:
    Vi har inte bestämt tid ännu men jag tänkte åka med Paul in så att jag är inne i stan vid nio-halv tio Så det vore väl perfekt efter ditt läkarbesök
    Det betyder att jag bör sätt klockan på ringning
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:02:16 följande:
    Låter perfekt. Min mamma ska möta upp mig och valla Amelie medans jag är hos läkaren. Så jag tar med mamsen också om hon inte ska göra nått.
    Då har du ju barnvakt kirrad
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-02 23:03:16 följande:
    Det betyder att jag bör sätt klockan på ringning
    Precis, men du behöver vänja dig
  • Kibell

Boppan, skulle du nåt till Ikea eller? Tänkte åka någon dag i veckan.

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13