• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-08-02 23:24:04 följande:
    Alla män behöver ju inte vara potentiella pojkvänner - man kan ju vara enbart vänner ochså
    Precis. Men jag har märkt en tendens att så fort man pratar om män så får folk kopplingen "potentiell pojkvän". Mn tänker inte i första hand på just vän.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:26:33 följande:
    Precis. Men jag har märkt en tendens att så fort man pratar om män så får folk kopplingen "potentiell pojkvän". Mn tänker inte i första hand på just vän.
    Rätt sorgligt egentigen... Men folk är verkligen "parstyrda" i sitt tänkande {#lang_emotions_undecided}
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell

Snart dags att sova, om jag ska hålla min nya tidsplan

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:22:23 följande:
    Måste tillägga att den här Janne inte är någon potentiell "pojkvän" Det är en äldre herre med ett gott hjärta och som jag jobbat bra ihop med. Han var även min chef ett tag sedan blev jag hans chef.
    Ähmenvaddå, tycker du det är jobbigt att erkänna att du är tänd på honom? För det är du ju, det fattar man ju. Helt klart. "kompisar", ja tjena... den har man ju hört förr, lixom. Ba. Vi vet nog. Vi har sett hur du tittar på honom. Försök inte.
  • Kibell

Mrs V, såg dina otroligt vackra foton på Fb. Du borde jobba som fotograf.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-02 23:49:51 följande:
    Tack snälla, det var en underbar komplimang!
  • Kazeer

God morgon!

Här är det kvavt och åska med blixtar, dunder och spöregn. Stella är alldeles sönderstressad men hon har fått sina lugnande tabletter. Hoppas att de hjälper.

Jag har sovit som klubbad i natt. Jag tror att jag vaknade första gången strax efter fem. Somnade om omgående och vaknade igen vid halv sju, då Gustav tyckte att det var dags att gå upp.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Boppie: Det låter som om du och Amelie har haft en härlig minisemester i Dalarna. Jag undrar vad det är med Dalarna och kyrkor. När jag var där med familjen för en massa år sedan fick jag för mig att jag skulle samla på vykort på kyrkor - mina föräldrar höll på att bli galna till slut, när jag ville att de skulle stanna vid varenda kyrka

• Kazeer
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:06:12 följande:
    Såg förresten en kul skyllt i Dalarna, en variant på Se upp för lekande barn.Det stod - Se upp för Vilda ungar och Tama djur -
    Den var bra!
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-02 23:49:51 följande:
    Jag kan bara hålla med, till 100% Jag skulle gärna ha flertalet av dina bilder i förstoring på mina väggar.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13