• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-04 14:05:38 följande:
    Nu så har jag hämtat hem W från dagis - det hade gått bra.. Han längtar redan till baka. HEnry hade varit förbi C/O/L i Norrtälje men dom var på semester kommer hem i kväll... Henry tog en tur med sin Mc....jag håller på ladda om vi skall göra något eller om jag skall dra in och klippa mig....frågan är vart man kan hitta en dropin...
    C/O/L är o slåss med myggen i "norrland" eller iallafall södra Norrland

Jag fortsätter så smått minn plockande i Linns rum, det är liksom två steg fram o ett tillbaka - jag plockar o Linn drar fram nytt eller flyttar på det jag sorterar
  • modestyonly

Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!

• Kibell

hemkomna och trötta efter en lyckad dag på Schweizerbadet! Lär somna ovaggad ikväll

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Egen tid...

Vet ni, jag längtar inte efter egentid för att gå till frissan, sätta mig o fika, läsa en bok... jag längtar efter att få göra något från A till B utan en massa ständiga avbrott eller för all del efter att få städa och sen njuta av resultatet istället för att ägna mig åt detta ständiga plockande - jag har ägnat ytterligare en timme inne i Linns rum
    Lagt alla ponnisar i en låda, medans jag sen sorterade böäckerna så drog hon fram alla ponnisar, när jag sen var klar med böckerna och började med docksakerna så övergick Linn till att börja läsa dvs dra fram alla böcker igen...
    Helt tröstlöst

Funderar starkt på att ringa Linns dagisfröken och fråga om hon vill låna Linn ett par timmar så att jag kan städa effektivt

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-04 16:07:22 följande:
    Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!
    med eget konto är man "stor"
    Kibell skrev 2009-08-04 18:55:40 följande:
    hemkomna och trötta efter en lyckad dag på Schweizerbadet! Lär somna ovaggad ikväll
    Glöm inte att ställa klockan
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-04 19:09:16 följande:
    med eget konto är man "stor" Glöm inte att ställa klockan
    Nä klockan ska ställas. Boppie kommer hit med Amelie innan honåker till läkaren...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-04 19:09:16 följande:
    med eget konto är man "stor"

Glöm inte att ställa klockan
    Jo Anton får ju sin första lön
  • Kazeer

Jag har lagt mig i sängen. Om en liten stund ska jag stänga av datorn och läsa min bok i stället och sedan hoppas jag på att somna ganska snart.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly

Gjorde ett litet ryck nu, tillsammans med en rstlös Anton! Nu kommer jag in i klädkammaren igen, ska styra upp lite därinne!

• MRSVi

Vi har haft en lång dag på zoo, båda barnen somnade i bilen på väg hem. Nu har jag drygt 300 foton att gå igenom... men de flesta blir förstås raderade. Maken åkte iväg för att veckohandla för en stund sen... efter att ha upptäckt att han inte hade några öl i kylen!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13