Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu har vi varit på banken och fixat konton åt grabbarna! Det gick ganska smärtfritt, behövde inte vänta ihjäl oss!!
hemkomna och trötta efter en lyckad dag på Schweizerbadet! Lär somna ovaggad ikväll ![]()
Egen tid...
Vet ni, jag längtar inte efter egentid för att gå till frissan, sätta mig o fika, läsa en bok... jag längtar efter att få göra något från A till B utan en massa ständiga avbrott eller för all del efter att få städa och sen njuta av resultatet istället för att ägna mig åt detta ständiga plockande - jag har ägnat ytterligare en timme inne i Linns rum
Lagt alla ponnisar i en låda, medans jag sen sorterade böäckerna så drog hon fram alla ponnisar, när jag sen var klar med böckerna och började med docksakerna så övergick Linn till att börja läsa dvs dra fram alla böcker igen...
Helt tröstlöst
Funderar starkt på att ringa Linns dagisfröken och fråga om hon vill låna Linn ett par timmar så att jag kan städa effektivt ![]()
Jag har lagt mig i sängen. Om en liten stund ska jag stänga av datorn och läsa min bok i stället och sedan hoppas jag på att somna ganska snart.
Gjorde ett litet ryck nu, tillsammans med en rstlös Anton! Nu kommer jag in i klädkammaren igen, ska styra upp lite därinne!
Vi har haft en lång dag på zoo, båda barnen somnade i bilen på väg hem. Nu har jag drygt 300 foton att gå igenom... men de flesta blir förstås raderade. Maken åkte iväg för att veckohandla för en stund sen... efter att ha upptäckt att han inte hade några öl i kylen!