• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-04 21:46:49 följande:
    Kicki kolla inboxen
    Kollad!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

God kväll...

Jag har pysslat med köket idag - var i väg och köpte nya köksgardiner på Thuns och lite annat fix runt om... ....blev riktigt fint...är så nöjd...

Köpte även jeans till Wille först ett par på Thuns st 98 och sen vidare in till Gränby som är ett köpcentrum där köpte jag ett partill med "bilar" på baken...även dom ist 98 - väl hemma varW på humör för att prova....men dom var näst intill för små...och då pratar vi på längden...{#lang_emotions_surprised}...så det blir till att byta till st 104...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-08-04 22:06:03 följande:

God kväll... Jag har pysslat med köket idag - var i väg och köpte nya köksgardiner på Thuns och lite annat fix runt om... ....blev riktigt fint...är så nöjd... Köpte även jeans till Wille först ett par på Thuns st 98 och sen vidare in till Gränby som är ett köpcentrum där köpte jag ett partill med "bilar" på baken...även dom ist 98 - väl hemma varW på humör för att prova....men dom var näst intill för små...och då pratar vi på längden......så det blir till att byta till st 104...
    Kul med lite nytt!!
    Oscar har växt ur 98 och vissa 104, köpte 110, på dom kläder jag tänkt till hösten!!
  • stora storken

Det är dags för mig att krypa ner också... ...

God natt..

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

"Ho ho hallå!", ropar Belle från sängen. Bara det att hon sover Undrar  vem hon ropar på

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God morgon!

Jag somnade före klockan nio i går kväll och vaknade vid halvtolv av att Gustav hade ramlat ner från sängen Han blev nog mest rädd och somnade om snabbt. Sedan sov jag mer eller mindre oavbrutet fram till klockan sex.

Idag ska vi åka hem till morfar i Malmö. Gustavs badbyxor får följa med, eftersom vi har tänkt gå ner till Ribersborgsstranden (Ribban).

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon!
    Det tidigaste jag är uppe denna semester! Snart kommer Boppan med Amelie. Hon ska vara här medans hon åker till läkaren. Sen så kommer vi åka till Gålö och bada. Jag är så glad att få komma någon annanstans att bada än ett bassängbad. Bästa att passa på nu när det äntligen är badväder. Alltid komer det fina vädret lagom tills man ska börja jobba...Nu ska jag få i mig lite frukost innan dom kommer.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Skulle ni inte till Humlegården?

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13