Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Kicki kolla inboxen
God kväll...
Jag har pysslat med köket idag - var i väg och köpte nya köksgardiner på Thuns och lite annat fix runt om...
....blev riktigt fint...är så nöjd...
Köpte även jeans till Wille först ett par på Thuns st 98 och sen vidare in till Gränby som är ett köpcentrum där köpte jag ett partill med "bilar" på baken...även dom ist 98 - väl hemma varW på humör för att prova....men dom var näst intill för små...och då pratar vi på längden...
...så det blir till att byta till st 104...
stora storken skrev 2009-08-04 22:06:03 följande:
Funderar på sängen, låg och läste halva natten, så jag känner mig lite mosig nu!!
Det är dags för mig att krypa ner också...
...
God natt..
"Ho ho hallå!", ropar Belle från sängen. Bara det att hon sover
Undrar vem hon ropar på ![]()
God morgon!
Jag somnade före klockan nio i går kväll och vaknade vid halvtolv av att Gustav hade ramlat ner från sängen
Han blev nog mest rädd och somnade om snabbt. Sedan sov jag mer eller mindre oavbrutet fram till klockan sex.
Idag ska vi åka hem till morfar i Malmö. Gustavs badbyxor får följa med, eftersom vi har tänkt gå ner till Ribersborgsstranden (Ribban).
God morgon!
Det tidigaste jag är uppe denna semester!
Snart kommer Boppan med Amelie. Hon ska vara här medans hon åker till läkaren. Sen så kommer vi åka till Gålö och bada. Jag är så glad att få komma någon annanstans att bada än ett bassängbad. Bästa att passa på nu när det äntligen är badväder. Alltid komer det fina vädret lagom tills man ska börja jobba...Nu ska jag få i mig lite frukost innan dom kommer.
Skulle ni inte till Humlegården? ![]()