• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-05 07:57:07 följande:
    Skulle ni inte till Humlegården?
    Jo egentligen men vi kände igår när vi var och badade att vi skulle jättegärna vilja göra det idag med.
    Så en dos dåligt samvete fick jag då jag sa det till Svalis igår. Men jag hoppas det är ok med henne och att hon inte svär sig allt för mycket över oss     Men Hippamorsan skulle med dit in idag.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

Vi ska ta en sväng på stan, o sen blir det en slappardag för mig o barnen... vi ska inte göra mycket alls.

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-05 08:04:31 följande:
    Jo egentligen men vi kände igår när vi var och badade att vi skulle jättegärna vilja göra det idag med.Så en dos dåligt samvete fick jag då jag sa det till Svalis igår. Men jag hoppas det är ok med henne och att hon inte svär sig allt för mycket över oss     Men Hippamorsan skulle med dit in idag.
    Får de inte följa med o bada då?
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-05 07:52:59 följande:
    God morgon!Jag somnade före klockan nio i går kväll och vaknade vid halvtolv av att Gustav hade ramlat ner från sängen Han blev nog mest rädd och somnade om snabbt. Sedan sov jag mer eller mindre oavbrutet fram till klockan sex. Idag ska vi åka hem till morfar i Malmö. Gustavs badbyxor får följa med, eftersom vi har tänkt gå ner till Ribersborgsstranden (Ribban).
    Mina barn har drattat ur sängen nån gång ibland också, med ett brak, men de vaknar knappt...
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-05 08:54:29 följande:
    Får de inte följa med o bada då?
    Det är klart dom får följa med och bada om dom vill
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-05 08:56:53 följande:
    Det är klart dom får följa med och bada om dom vill
    Då hoppas jag ni alla får en trevlig dag vid badet! Spännande för Linn att få vara med "stora" flickor.
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-05 08:59:48 följande:
    Då hoppas jag ni alla får en trevlig dag vid badet! Spännande för Linn att få vara med "stora" flickor.
    Nu vet ju jag inte om dom vill följa med eftersom jag inte hört nåt. Men vill dom så får dom också gärna komma till Gålö
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

En sten har lättat från mitt hjärta...

Ha en bra dag alla!

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

God morgon!
    Jag hoppas ni får jälv ska jag jobba igen! Känna inte särskilt party kan jag säga!!

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-05 08:55:41 följande:
    Mina barn har drattat ur sängen nån gång ibland också, med ett brak, men de vaknar knappt...
    Min bror och jag hade våningssäng, när vi var små. Jag sov i den översta sängen. En natt vaknade mina föräldrar av en duns. Jag hade lyckats rulla under brädan, som skulle hindra mig från att ramla ur sängen. Jag låg på golvet och sov. Jag hade inte märkt något av fallet.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13