Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gustav och jag har haft en trevlig - och VARM - dag hos morfar i Malmö. Vi var en stund på stranden. Gustav stod mest i vattenbrynet och kastade sten. Sedan mötte Mats upp oss för lunch. När han sedan gick tillbaka till jobbet, fortsatte vi andra promenera i Västra hamnen och Scaniaparken. Vi passerade bl a Stapelbädden (?) som är en stor skateboard"arena". Gustav blev helt salig när han såg alla som åkte skateboard.
God kväll....
Vi har också badat idag....men i pool hos kompisar...mycket skönt...

Undrar vad jag skrev i morse, jag använder min nygamla dator igen och musplattan är så känslig, ibland hoppar halva texten bort eller byter plats! Skumt..!!
Skönt att ni hade en bra dag, jag har som vanligt jobbat och idag var det varmt! Men som tur är, är vi synkade, både personalen och dom gamla är ganska avslagna!!
Kikar in-om ni ens har märkt att jag inte varit närvarande..
Jag är trött o åter trött, vi har vänt dygnet ordentligt o Lynnen har börjat dagis denna vecka, 15 timmar pga av att kommunen är knäpp o rektorn är på semester-men på mån blir det ordning igen...
Vi har plockat härliga kantareller-tillbringade 4 timmar i skogen igår o de busade tamigtusan hela tiden...
Blåbär finns det i massor o i morgon blir det paj, blåbärsmuffins är redan avklarade...
Hoppas att allt är bra med alla-har ett mobiltkontantbredband o eftersom jag har ett intresse för serier så är det där jag lägger de dyrbara megabitarna..