• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-06 09:07:01 följande:
    Det kan mycket väl ha med solen att göra. Mats tycker sig minnas att Gustav fick feber någon gång förra sommaren efter en dag ute i solen.
    Jag har fått för mig att Belle med haft feber av för mycket sol ävaen jag har någon gång mått litedåligt efter för mycket sol.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-06 08:41:06 följande:
    God morgon.I dag hade vi tänkt åka till ett sälsjukhus, med akvarium, de har hajar, uttrar o pingviner också, dock inte alla tillsammans... o sen skulle det vara en sandslottstävling på stranden på etermiddagen, men nu verkar det som om det ska regna där. Förhandlingar pågår.
    Hur slutade förhandlingarna
  • S vali s

Nu har vi slagit in paker, nej det var ju att överdriva vi har satt ett litet sidenband runt filten & skallran som Disa ska få

Börjar bli dags att ge sig iväg

• Kibell
    S vali s skrev 2009-08-06 09:52:20 följande:
    Nu har vi slagit in paker, nej det var ju att överdriva vi har satt ett litet sidenband runt filten & skallran som Disa ska få Börjar bli dags att ge sig iväg
    Ha en bra dag!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Morrn!
    Svårt att komma till ro på kvällarna nuförtiden! Somnar sent! Som tur är har jag haft sov morgon hela veckan då jag jobbat kväll!!

Idag MÅSTE jag få lite gjort, sista rycket!

Börjar 14, men ska kolla om jag kan flexa in lite senare!!

• Kazeer

Gustavs feber håller i sig. Han ha legat på soffan och slumrat hela förmiddagen. Bytte blöja på honom nyss och försökte då ge honom en Ipren (supp) men han blev helt vansinnig, så det lyckades inte Nu dricker han saft.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-05 23:06:40 följande:
    Jag ringde minsann dig nu ikväll men du behagade inte att svara
    Aha-var det du.. Jag undrade vad det var för nummer.Var i stallet o pysslade...
  • Heisan
    Kazeer skrev 2009-08-06 07:12:35 följande:
    Och jag skickade i ett SMS i måndags...
    Det har inte kommit fram-fast du kan ha fel nummer... Jag hade Sandras mobil tidigare, men har nu min egen igen...
  • Heisan

Kazeer-hoppas att lillkillen kyler ned sig snart-att ha feber i värmen är inte kul...

• Heisan

Mobilt bredband suger-uppkopplingen är ok, men att vara så begränsad i mängd.. Det funkar inte i denna familjen. Ok om man har en laptop med sig i trädgården eller skolan eller dyl...

Måste fixa ordentlig uppkoppling...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13