• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-08-06 13:16:32 följande:
    Mobilt bredband suger-uppkopplingen är ok, men att vara så begränsad i mängd.. Det funkar inte i denna familjen. Ok om man har en laptop med sig i trädgården eller skolan eller dyl...Måste fixa ordentlig uppkoppling...
    Håller med om att mobilt bredband suger. Vi har haft det i ett år nu. Ibland är uppkopplingen under all kritik. Däremot är mängdbegränsningen inte något problem för oss. Vi har helt enkelt fått vänja oss av med att kolla på TV via internet.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-08-06 13:15:08 följande:
    Kazeer-hoppas att lillkillen kyler ned sig snart-att ha feber i värmen är inte kul...
    Han har sovit nästan hela dagen. Det är ingen fart på honom alls.
  • Heisan
    Kazeer skrev 2009-08-06 13:28:54 följande:
    Håller med om att mobilt bredband suger. Vi har haft det i ett år nu. Ibland är uppkopplingen under all kritik. Däremot är mängdbegränsningen inte något problem för oss. Vi har helt enkelt fått vänja oss av med att kolla på TV via internet.
    Mmmm, fast jag älskar ju serier o följer ett helt gäng... Ett avsnitt om dagen är INTE bra för magen-eller nåt..
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-08-06 13:32:18 följande:
    Mmmm, fast jag älskar ju serier o följer ett helt gäng... Ett avsnitt om dagen är INTE bra för magen-eller nåt..
    Enda gången vi (d v s jag, vilket Mats påpekar titt som tätt ) har överskridit gränsen var när jag hittade "Brothers & Sisters" på nätet.
  • Kazeer

Mats ska stanna till vid Apoteket på hemvägen och köpa flytande alvedon. Det ska bli skönt att få lite avlösning. Gustav sitter halvlutad mot mig och sover. Det blir VARMT!

I förmiddags lyckades jag dock göra en ny kassabok i Excel. Jag har begränsat antalet konton rejält så nu hoppas jag att den blir mer lättanvänd.

• Heisan
    Kazeer skrev 2009-08-06 13:35:39 följande:
    Enda gången vi (d v s jag, vilket Mats påpekar titt som tätt ) har överskridit gränsen var när jag hittade "Brothers & Sisters" på nätet.
    5GB är ca två veckors serier för mig o om sedan ungarna ska kolla på sina sidor o spela o ha sig så rusar det iväg...
  • Heisan
    Kazeer skrev 2009-08-06 13:38:20 följande:
    Mats ska stanna till vid Apoteket på hemvägen och köpa flytande alvedon. Det ska bli skönt att få lite avlösning. Gustav sitter halvlutad mot mig och sover. Det blir VARMT! I förmiddags lyckades jag dock göra en ny kassabok i Excel. Jag har begränsat antalet konton rejält så nu hoppas jag att den blir mer lättanvänd.
    Hua-minns hur svettigt det var med febrigt barn i värmen... Fick eksem där de låg mot armen...
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-06 10:12:44 följande:
    Ha en bra dag!
    Tack, vi hade en supermysig fm hos Pernilla och lilla Disa

Tänk att det är så gosigt att bara sitta och hålla en bebis och mysa {#lang_emotions_heart}
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kazeer

Usch, nu börjar jag bli lite orolig för Gustav. Han har sovit hela dagen och tempen går bara upp - börjar närma sig 40 grader. När han vaknar till gnäller han och nu vill han inte ens dricka

• Heisan
    Kazeer skrev 2009-08-06 14:44:08 följande:
    Usch, nu börjar jag bli lite orolig för Gustav. Han har sovit hela dagen och tempen går bara upp - börjar närma sig 40 grader. När han vaknar till gnäller han och nu vill han inte ens dricka
    Sätt honom i en sval dusch....
Svar på tråden Kärringmaffian del 13