• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Storken: Återigen underbara bilder!

Öregrund på sommaren - då är det fullt ös. Vintertid - ja, då är det betydligt lugnare. När vi bodde i Östhammar och Alunda, var vi ofta i Öregrund bara för att gå runt och titta på hus.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-08-08 21:36:43 följande:
    Här börjar det bli mörkt nu...och månen är "full"...jätte vackert...speglar sig i vattnet...
    Här börjar det just skymma lite...
    Det ser ut som om ni haft en härlig dag! Igen.
  • MRSVi

Skål Kibban, nu har jag också ett glas rosa vin...

• Kibell
    MRSVi skrev 2009-08-08 21:40:48 följande:
    Skål Kibban, nu har jag också ett glas rosa vin...
    Skål på dig med!

Dags att snart lägga en trött badtjej
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

Det brakade plötsligt igång en massa fyrverkerier här i närheten... högt som fan, stackars Vincent som var ute var INTE glad, o grannens hund sprang runt o skällde som besatt så det tog ett tag innan jag fick in Nelo. Ungarna sov igenom det, det höll inte på särskilt länge... undrar vad det handlade om?

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-08 22:17:39 följande:
    Det brakade plötsligt igång en massa fyrverkerier här i närheten... högt som fan, stackars Vincent som var ute var INTE glad, o grannens hund sprang runt o skällde som besatt så det tog ett tag innan jag fick in Nelo. Ungarna sov igenom det, det höll inte på särskilt länge... undrar vad det handlade om?
    Kanske någon som fyllde år och som ville fira med fyrverkerier... Stackars missarna.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-08 22:20:36 följande:
    Kanske någon som fyllde år och som ville fira med fyrverkerier... Stackars missarna.
    Nelo tog en fågel tidigare, så jag hade låst kattluckan också, så Vincent brakade in i den i hög fart ett par gånger o ville in...
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-08 22:24:30 följande:
    Nelo tog en fågel tidigare, så jag hade låst kattluckan också, så Vincent brakade in i den i hög fart ett par gånger o ville in...
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-08 21:36:43 följande:
    Här börjar det bli mörkt nu...och månen är "full"...jätte vackert...speglar sig i vattnet...
    Ikväll är det verkligen en helt underbar måne
    Låter som om ni haft en helt underbar dag, härlig avslutning på din semester. Det är dagar som den här du får minnas när det är stressigt o knöligt på jobbet och allt bara känns såååå jobbigt
    Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan

Halloj, här har det bakats bröd. Skulle ha gjort piroger oxå men latade till mig o orkade inte...

De två små sover o Sandra o Morgan kollar på "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren."....
    Hehe-de är rätt småskraja...

Sandra o jag ska gå o se på Fredag den 13:e tillsammans. Hon undrade vilken film det var som gjorde mig mörkrädd... Ask and you shall see...

*jag är en hemsk mor jag vet...*

Svar på tråden Kärringmaffian del 13