• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-08-08 09:09:39 följande:
    God morgon. Trött, ont i handen, ska sova snart igen...*ynk, ynk...*
    Är man uppe ett på natten förstår jag att man är trött
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-08 09:04:23 följande:
    Gomorron!!Vaknade före klockan! Idag ska vi iväg på bröllop i Avesta, så man får se till att vara klar runt 11!! Jag känner inte brudparet, utan det när en jobbarkompis till J som gifter sig!!Håller med om tv-utbudet! Vi har dessutom, till allas stora förtret just nu bara 1:an, 2:an och 4:an....men vi har har fastnat för ett trädgårdsprogram från England, där man kämpar för att komma med i en trädgårdsbok! Rena rama såpan
    Det trädgårdsprogrammet har jag också tittat på Tänk vad mycket tid vissa (många) lägger på sin trädgård.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-08-08 09:06:13 följande:
    God morgon.... Boppie: Hoppas det snabbt löser sig...*kram*Svalis: Strippa...nä det ligger inte för mig...nog för att vi "strippar" här ute på Gräsö när vi badar...bor själva ute på en udde....så det är lugnt... Kibell: Läsa kl 23.30 nä knappt man orkar läsa sitt eget då... KAzeer: hur är det med febern? Heisan: tur att nallen kom till rätta... Mrs V: Rätta takter av kvinnan....hoppas hon slipper straff... Här har mormor återhämtat sig efter en natts sömn...hon har kidnappat W för att gå och fiska.....samt ta ett så kallat "strippa" dopp...(nakenbad)...Jag skall följa dem och ta ett dopp..ute är det nu 21 grader...och solen värmer...
    Febern är borta. Den höll bara i sig en dag. Fast Gustav kändes lite varm i morse och termometern visade 37,5 grader, vilket är 1 grad mer än vanligt. Han är emellertid pigg. Aptiten är inte på topp. Han dricker däremot mycket vatten.

Det låter verkligen härligt att ta sig ett dopp. Jag vet inte när jag badade i havet senast. Jag vet med säkerhet att jag badade sommaren 1994 ... jo, och så 2002 när vi var i Tunisien
  • Kazeer

Heisan: Krya på dig.

• Kazeer

Storken: Vilka underbara bilder

• Kazeer

Vi har varit och handlat i Lund. Passade på att hämta mormor och så följde hon med oss hem. Mats köpte svenska kräftor (färska, sötvatten, signalkräftor) som han, mormor och Gustav har mumsat i sig till lunch. Senare ska vi grilla kyckling till middag.

• Heisan
    S vali s skrev 2009-08-08 10:59:17 följande:
    Är man uppe ett på natten förstår jag att man är trött
    Förstår ingenting...
  • Heisan

Nu sover Lynnen sött, hon somnade på golvet vid 18-tiden...
    Jag ska ta mig till Ica o köpa jäst..*yey*

• Caffreys

Hemkommen efter en dag ute vid Rangsta brygga. Mötte upp Mokiia, Alex och Linda. Med var även Kibban och Belle.

En mycket trevlig dag.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13