• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-08 20:50:11 följande:
    Ja, visst är det. Han gillar gröna ärtor också. Mats tycker inte om gröna ärtor men äter dem för att föregå med gott exempel. Jag föregår INTE med gott exempel när det gäller tomat. Kanske därför Gustav får kväljningar, när han försöker äta tomat.
    Jag gillar inte heller ärtor, kan inte en säta dom. Blir som tennisbollar i munnen på mig
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-08 20:34:07 följande:
    Han kanske gillar Horseland!
    Han är antagligen en hästkille i smyg
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-08-08 20:47:08 följande:
    Ett glas rosé och lite räkor
    Härligt.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-08 20:50:11 följande:
    Ja, visst är det. Han gillar gröna ärtor också. Mats tycker inte om gröna ärtor men äter dem för att föregå med gott exempel. Jag föregår INTE med gott exempel när det gäller tomat. Kanske därför Gustav får kväljningar, när han försöker äta tomat.
    Lika bra du börjar sätta in pengar redan nu på ett framtida terapikonto, så du har när den lille stackaren behöver komma över sin tomatfobi....

Jag tänkte öppna ett särskilt sparkonto så jag kan köpa snygga kläder att ha när jag ska vara på tv om fem år o förklara varför min dotter har skörbjugg. Hon får kväljnigar varje gång hon går nära en frukt eller bär, tomater skriker hon när hon ser. Nu har hon slutat äta russin ockaå, sen hon insåg att de är druvor.
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-08 20:57:36 följande:
    Han är antagligen en hästkille i smyg
    Du får kolla så han inte smyger med sig några av Linns filmer!
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-08 21:09:15 följande:
    Lika bra du börjar sätta in pengar redan nu på ett framtida terapikonto, så du har när den lille stackaren behöver komma över sin tomatfobi....Jag tänkte öppna ett särskilt sparkonto så jag kan köpa snygga kläder att ha när jag ska vara på tv om fem år o förklara varför min dotter har skörbjugg. Hon får kväljnigar varje gång hon går nära en frukt eller bär, tomater skriker hon när hon ser. Nu har hon slutat äta russin ockaå, sen hon insåg att de är druvor.
    Jag tror att det blir folk av Alice också. Jag åt inte frukt och grönsaker, när jag var liten ... ja, faktiskt inte förrän jag var i sena tonåren - och jag fick inte skörbjugg.

Gustav har ätit tre bananer idag.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys
    Lika bra du börjar sätta in pengar redan nu på ett framtida terapikonto, så du har när den lille stackaren behöver komma över sin tomatfobi....Jag tänkte öppna ett särskilt sparkonto så jag kan köpa snygga kläder att ha när jag ska vara på tv om fem år o förklara varför min dotter har skörbjugg. Hon får kväljnigar varje gång hon går nära en frukt eller bär, tomater skriker hon när hon ser. Nu har hon slutat äta russin ockaå, sen hon insåg att de är druvor.
    Köp bara inte några kläder med mönster av frukt eller grönsaker för tv framträdandet.
  • S vali s
    Jag tror hon kjlarade sig, min lillbrorsa vägrade frukt o grönsaker under hela sin uppväxt. Han är den som varit friskast av oss syskon
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-08 21:10:01 följande:
    Du får kolla så han inte smyger med sig några av Linns filmer!

Lite kul var det att se att han faktiskt saknat lillsyrran sin och ägnade större delen av em till att vara med henne
  • Caffreys

Heisan
    Har du köpt jäst

Svalis
    Du är ju typ en "urmoder". Inte många som syltar och saftar idag.

Kazeer
    Kräftor = mumsigt

Svar på tråden Kärringmaffian del 13