Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu så har vi landat hemma....ska ladda för morgondagen...jobb..
...varit och köpt busskort...ska börja ta mig i kragen och åka buss...svårt med parkeringar i U-a och ännu värre nu när dom byggt bort en av parkeringarna bredvid jobbet....men jag skall inte klaga...det fungerar jätte bra med buss nu när W börjat dagis här ute och vi inte behöver köra honom... ![]()
HEisan: Jobbig med sjuka djur...*kram*...
Svalis: Blir till att tänka om men "mysen" var väl ett bra namn... Jo jag brukar ofta tänka som så när jag är på semester och finner en vacker vy/stund eller vad det kan vara....detta skall jag tänka på i höst/vinter när jag stressar....och måste ner i varv..
Mrs V: Låter som en skön dag...
...det finns alltid folk till allt även i trafiken...
Modesty: Fy vilken tur att du var där..
Det som varit skönast med min semster har faktiskt inte varit alla vackra minnen, bad, vyer osv...utan att jag har hittat tillbaka och börjat sova igen...jag har varit för stressad att sova...det har blivit max 5 timmar så där....så jag har trott- jamen det klarar jag mig på men så har man varit Trött/less/orkeslös....men nu´när man sovit minst 7-8 timmar och då i sträck har man känt sig utvilad....en känsla det var länge sen jag upplevde....hoppas bara jag får behålla den... ![]()
Här hemma är det så tyst, lungt o stilla och vi bara njuter eller rättare sagt jag njuter medans Paul har lite svårt att koppla av när lillsnorpan är borta
Vi hann knappt mer än stiga ur bilen hos syrran innan Linn frågade om vi inte skulle åka snart - dvs bara Paul o jag, hon ville vara själv hos Malle
Under tiden vi fikade satt hon i syrrans knä och ingen kunde bry sig mindre än vad hon gjorde när vi skulle åka, jag fick en kram på nåder och Paul hade hon inte tid att krama alls
Känns himla skönt att hon trivs så bra där ![]()