• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-08 19:24:44 följande:
    Hemkommen efter en dag ute vid Rangsta brygga. Mötte upp Mokiia, Alex och Linda. Med var även Kibban och Belle. En mycket trevlig dag.
    Tack för ännu en trevlig baddag
    Nu ska vi iväg och köpa lördagsgodis
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God kväll!

Jag har precis kört mormor till tåget. Gustav sover. Mats sover. Jag slumrade lite i soffan tidigare medan Gustav tittade på Bamse.

Det har varit varmt idag. Efter vår shoppingtur i Lund har jag mest hållit mig inne. Jag tycker att jag har druckit en massa vatten men jag känner mig ändå tung i huvudet. Det står en flaska Pepsi i kylskåpet och hela min kropp skriker efter den men jag tror att jag kommer att må dåligt om jag dricker ett glas

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-08-08 19:28:49 följande:
    Tack för ännu en trevlig baddag Nu ska vi iväg och köpa lördagsgodis
    Det är alltid trevligt att träffa er.
    Sen är det mycket roande att lyssna till våra två "näbbgäddor"
    Dom är för goa.
  • S vali s

jag skulle egentligen hängt med kompisen in till Rimbo o lyssnat/kollat på när hennes man o son spelar men...
    Sen kom jag på att vi för tillfället bara har en bil och Paul jobbar ikväll, dessutom har det varit mysigt att umgås med Joakim som är hemma över helgen
    Joakim o Linn har gungat o kollat film tillsammans, stackars Joakim genomled fyra avsnitt av "Horseland" och höll god min hela tiden {#lang_emotions_heart} 
    Nu ska han strax pysa iväg o parta med polarna

Den late får brått när det blir kväll
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-08 20:31:39 följande:
    jag skulle egentligen hängt med kompisen in till Rimbo o lyssnat/kollat på när hennes man o son spelar men...Sen kom jag på att vi för tillfället bara har en bil och Paul jobbar ikväll, dessutom har det varit mysigt att umgås med Joakim som är hemma över helgen Joakim o Linn har gungat o kollat film tillsammans, stackars Joakim genomled fyra avsnitt av "Horseland" och höll god min hela tiden   Nu ska han strax pysa iväg o parta med polarna
    Han kanske gillar Horseland!
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-08-08 20:08:52 följande:
    Det är alltid trevligt att träffa er. Sen är det mycket roande att lyssna till våra två "näbbgäddor" Dom är för goa.
    Detsamma
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Vi köpte en hel (färsk) kyckling, som Mats delade, marinerade och grillade till middagen. Till det hade vi potatissallad och ångad broccoli. Gustav visade sig vara helt galen i broccoli Han åt lika mycket ensam som vi andra (tre vuxna) åt tillsammans Först när han hade länsat skålarna med broccoli gav han sig på resten av middagen.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-08 20:43:42 följande:
    Vi köpte en hel (färsk) kyckling, som Mats delade, marinerade och grillade till middagen. Till det hade vi potatissallad och ångad broccoli. Gustav visade sig vara helt galen i broccoli Han åt lika mycket ensam som vi andra (tre vuxna) åt tillsammans Först när han hade länsat skålarna med broccoli gav han sig på resten av middagen.
    Härligt.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-08 20:45:24 följande:
    Härligt.
    Ja, visst är det. Han gillar gröna ärtor också. Mats tycker inte om gröna ärtor men äter dem för att föregå med gott exempel. Jag föregår INTE med gott exempel när det gäller tomat. Kanske därför Gustav får kväljningar, när han försöker äta tomat.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13