Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll!
Jag har precis kört mormor till tåget. Gustav sover. Mats sover. Jag slumrade lite i soffan tidigare medan Gustav tittade på Bamse.
Det har varit varmt idag. Efter vår shoppingtur i Lund har jag mest hållit mig inne. Jag tycker att jag har druckit en massa vatten men jag känner mig ändå tung i huvudet. Det står en flaska Pepsi i kylskåpet och hela min kropp skriker efter den men jag tror att jag kommer att må dåligt om jag dricker ett glas ![]()
jag skulle egentligen hängt med kompisen in till Rimbo o lyssnat/kollat på när hennes man o son spelar men...
Sen kom jag på att vi för tillfället bara har en bil och Paul jobbar ikväll, dessutom har det varit mysigt att umgås med Joakim som är hemma över helgen
Joakim o Linn har gungat o kollat film tillsammans, stackars Joakim genomled fyra avsnitt av "Horseland" och höll god min hela tiden
Nu ska han strax pysa iväg o parta med polarna ![]()
Vi köpte en hel (färsk) kyckling, som Mats delade, marinerade och grillade till middagen. Till det hade vi potatissallad och ångad broccoli. Gustav visade sig vara helt galen i broccoli
Han åt lika mycket ensam som vi andra (tre vuxna) åt tillsammans
Först när han hade länsat skålarna med broccoli gav han sig på resten av middagen.
Ett glas rosé och lite räkor ![]()