• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-09 08:47:14 följande:
    Ngn kanske minns att vi hade lite huvudbry angående Mysans kön....Många var det som tittade och till slut enades "experterna" om att det troligtvis var en tjej...Igår satt jag o kelade med Mysan och... ojdå, hon har visst två små "kulor", nu har jag ägnat en stund åt att surfa runt o kolla lite olika bilder och jag är rätt övertygad om att vår lilla Mysan är ett Mys av hankön
    Det är ju billigare att kastrera en hankatt, om inte annat... ska han fortsätta heta Mysan?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-09 09:08:54 följande:
    God morgon.Vi ska till stranden i dag...  jag har en riddare o en prinsessa som ska med.
    Då är det bara draken som fattas för att det ska bli komplett
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-09 09:11:04 följande:
    Det är ju billigare att kastrera en hankatt, om inte annat... ska han fortsätta heta Mysan?
    Precis det jag tänkte, enklare o billigare
    Vi måste ta en fundering kring det där med namnet... Nu är ju Mysan så inkört men det blir nog en namnändring.
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-09 09:15:35 följande:
    Då är det bara draken som fattas för att det ska bli komplett
    Det är väl jag det då...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-09 09:17:08 följande:
    Det är väl jag det då...
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-09 09:16:58 följande:
    Precis det jag tänkte, enklare o billigare Vi måste ta en fundering kring det där med namnet... Nu är ju Mysan så inkört men det blir nog en namnändring.
    Mysen kanske..
  • Heisan

Ställde ut Chili idag o det visade sig att det fattas en tand i underkäken på henne.
    Allting annat fick hon "mycket god" på.. Tror inte att tanden kommer att växa ut o då är det ingen idé att ställa henne.
    O Adina kan ha höftledsproblem. Hon går konstigt med bakbenen o skriker till om man trycker ned hennes ena bakben när hon ligger på rygg...

• modestyonly

Hemma igen! Varit världsmetropolen Avesta på bröllop och både Oscar och jag är ganska väl myggbitna! Han får stora bölder av myggen också det ser inte så kul ut!!
    Det hände en lite obehglig incident också, tänk vad många gånger man upprepat för ungarna att inte lägga nåt runt halsen! Oscar och jag var ute och luftade lite, så klev han upp på en liten avsats runt flaggstången, la snöret runt halsen och precis när jag sa, ta bort den, man ska inte ha något runt halsen halkar han till och blir hängande i luften med snöret under hakan...som tur var, tog det 2 sekunder för mig att fånga in honom, sen var han så skärrad att han somnade en stund i min famn..

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-09 15:56:02 följande:
    Hemma igen! Varit världsmetropolen Avesta på bröllop och både Oscar och jag är ganska väl myggbitna! Han får stora bölder av myggen också det ser inte så kul ut!!Det hände en lite obehglig incident också, tänk vad många gånger man upprepat för ungarna att inte lägga nåt runt halsen! Oscar och jag var ute och luftade lite, så klev han upp på en liten avsats runt flaggstången, la snöret runt halsen och precis när jag sa, ta bort den, man ska inte ha något runt halsen halkar han till och blir hängande i luften med snöret under hakan...som tur var, tog det 2 sekunder för mig att fånga in honom, sen var han så skärrad att han somnade en stund i min famn..
    Läskigt, men vilken tur att du var med!
  • MRSVi

Vi hade det trevligt på stranden, byggde slott o grävde kanaler, åt fish & chips o glass, fotade, solade o hade det i allmänhet bra. På vägen hem somnade barnen, o jag dåsade till också, vaknade plötsligt o sa till min man att inte köra för fort just som plötsligt nån idiotbrud dök upp på sidan om oss o nästan hade ihjäl oss. Ibland har man tur.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13