• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Goddagens!
    Hemma en snabbis på lunchen och byter till varmare kläder. Idag är det kallt. Belle har sommarkläder på sig Som tur är finns det långbyxor och långärmat i henes påse på dagis.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-31 11:10:36 följande:
    Goddagens!Hemma en snabbis på lunchen och byter till varmare kläder. Idag är det kallt. Belle har sommarkläder på sig Som tur är finns det långbyxor och långärmat i henes påse på dagis.
    Hösten gör sitt intåg.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-31 11:12:26 följande:
    Hösten gör sitt intåg.
    Ja tyvärr
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Kazeer, har du kollat nåt mer på rymdkanalen?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-31 11:17:36 följande:
    Kazeer, har du kollat nåt mer på rymdkanalen?
    En liten stund i morse
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-31 09:28:10 följande:
    Det låter som en riktigt härlig dag med en fin blandning av aktiviteter. Det måste vara jättekul att få se sin egen bild på en utställning. Det är du absolut värd! Njut och var stolt!
    Det sket sig, eftersom ram/konstaffären där jag tänkte få min bild monterad var stängd... men vi hade trevligt ändå, o tar en sväng till galleriet på onsdag istället. Det ligger en grisfarm i närheten som kanske kunde vara kul att titta in till.

Anton o Alice tyckte förstås att det var vansinnigt skoj att åka brandbil... o att titta på en massa fordon. Anton köpte en brandbil, o Alice köpte en flodhäst som hon har döpt till Ugly. Vi åt lunch där för 8 pund för alla fyra, så maken blev glad han också.
    Strålande väder har vi dessutom, vilket förstås bidrog till att det blev en lyckad dag.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-31 11:12:26 följande:
    Hösten gör sitt intåg.
    Det blir plötsligt mörkt så tidigt på kvällarna!
  • stora storken

Godem/kväll...så har man landat hemma....väntar på att maten ska bli klar....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-08-31 17:32:35 följande:
    Godem/kväll...så har man landat hemma....väntar på att maten ska bli klar....
    Allt väl?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13