• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Go kväll

Här har jag sovit större delen av dagen, fm´s tandläkarbesök tog på krafterna. Vet inte vad som var jobbigast - att dra ut två visdomständer eller att punga ut x antal tusenlappar för det

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-31 18:36:32 följande:
    Go kväll Här har jag sovit större delen av dagen, fm´s tandläkarbesök tog på krafterna. Vet inte vad som var jobbigast - att dra ut två visdomständer eller att punga ut x antal tusenlappar för det
    Jag brukar tycka betalning är det allra mest smärtsamma!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-31 18:52:17 följande:
    Jag brukar tycka betalning är det allra mest smärtsamma!
    Ja, värken nu ikväll är visserligen inge skoj men jag kan lätt tänka mig andra saker jag hellre lagt dessa pengar på....
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-31 19:10:37 följande:
    Ja, värken nu ikväll är visserligen inge skoj men jag kan lätt tänka mig andra saker jag hellre lagt dessa pengar på....
    Ja det känns så onödigt!!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-31 19:19:53 följande:
    Ja det känns så onödigt!!!
    Å andra sidan kändes det rätt onödigt att ha ont ochså
  • stora storken

Tandläkare är aldrig kul....

MRSVi skrev 2009-08-31 17:33:11 följande:
    Allt väl?
    Jo allt är väl....vår chef var hos oss idag och körde lite info. ang svininfluensa - gammal "tugg"...och inga svar på vnliga frågor så som att vad gör vi om en hel grupp lägger sig - kunden blir sjuk...mm...
    Vi upptäckte ganska så snart att vårt företag har ingen plan över huvudtaget...{#lang_emotions_yell}..de är kul när frågorna haglar över oss....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-31 19:56:19 följande:
    Tandläkare är aldrig kul.... Jo allt är väl....vår chef var hos oss idag och körde lite info. ang svininfluensa - gammal "tugg"...och inga svar på vnliga frågor så som att vad gör vi om en hel grupp lägger sig - kunden blir sjuk...mm...Vi upptäckte ganska så snart att vårt företag har ingen plan över huvudtaget.....de är kul när frågorna haglar över oss....
    Typ som på vårat jobb... vi avvaktar närmare information

Enda fördelen med min tandläkare är att han är grymt snygg och supertrevlig
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-31 18:36:32 följande:
    Go kväll Här har jag sovit större delen av dagen, fm´s tandläkarbesök tog på krafterna. Vet inte vad som var jobbigast - att dra ut två visdomständer eller att punga ut x antal tusenlappar för det
    Äh, du skulle ju bara ha slösat bort pengarna på nåt litet o rosa! Hoppas värken ger med sig.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-31 20:07:05 följande:
    Äh, du skulle ju bara ha slösat bort pengarna på nåt litet o rosa! Hoppas värken ger med sig.
    Så sant så sant
  • stora storken

Svalis: Det är väl för tur...att få vila ögonen i alla fall...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13