• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Telefonsamtalet var snabbt avklarat och Mats får följa med in

Jag hade tänkt att Gustav och jag skulle äta frukost nu men han gick in i sitt rum och satte sig för att leka med sina BRIO-tåg. Vi köpte räls och nya tåg på IKEA igår - inte BRIO men de passar ihop.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

God morgon.

Här känns det lite höstligt i dag också. Vi ska till Ipswich Transport Museum, de har en "åk på en brandbil dag", sen ta en sväng förbi galleriet där min bild ska vara med på utställning (fan vad det kändes bra att skriva det!) o sen till en Food Hall där de säljer en massa gott... på torsdag börjar skolan, så det är inte mycket kvar nu av sommarlovet.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-31 08:17:56 följande:
    Telefonsamtalet var snabbt avklarat och Mats får följa med in Jag hade tänkt att Gustav och jag skulle äta frukost nu men han gick in i sitt rum och satte sig för att leka med sina BRIO-tåg. Vi köpte räls och nya tåg på IKEA igår - inte BRIO men de passar ihop.
    Den Ikearälsen har vi också, den är jättebra!
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-31 08:45:06 följande:
    God morgon.Här känns det lite höstligt i dag också. Vi ska till Ipswich Transport Museum, de har en "åk på en brandbil dag", sen ta en sväng förbi galleriet där min bild ska vara med på utställning (fan vad det kändes bra att skriva det!) o sen till en Food Hall där de säljer en massa gott... på torsdag börjar skolan, så det är inte mycket kvar nu av sommarlovet.
    Det låter som en riktigt härlig dag med en fin blandning av aktiviteter. Det måste vara jättekul att få se sin egen bild på en utställning. Det är du absolut värd! Njut och var stolt!
  • Kazeer

Jag ska se om jag kan hitta bruksanvisningen till min tvättmaskin på nätet...

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-31 08:50:41 följande:
    Ignorera den länken! Jag försökte visa en bild på Alice, men den är inte förrän nr 68, så strunta i det.
    Äh, man fick klicka lite men vad gör det... Fin bild på Alice. Hon håller också på att växa upp. Jag gillar hennes klänning.
  • Heisan

God morgon...
    Här kom alla barn i tid till skolan. Lynnen o jag tog en promenad i skogen-hon hade med sig bilnycklarna sist vi gick där o nu är de borta...
    Sedan lämnade vi hundarna hemma o gick o matade änderna innan dagis.
    Nu är det frukost o sedan ska jag ombesikta bilen, som nu har fler fel än den hade vid den förra besiktningen... Så kan det gå...

• Kazeer
    Heisan skrev 2009-08-31 09:36:53 följande:
    God morgon...Här kom alla barn i tid till skolan. Lynnen o jag tog en promenad i skogen-hon hade med sig bilnycklarna sist vi gick där o nu är de borta...Sedan lämnade vi hundarna hemma o gick o matade änderna innan dagis. Nu är det frukost o sedan ska jag ombesikta bilen, som nu har fler fel än den hade vid den förra besiktningen... Så kan det gå...
    Har du hittat bilnycklarna?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13