• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-13 22:55:15 följande:
    Det är hemskt att det får gå så långt. Tycker synd om föräldrarna till dessa barn.
    Det är supertragiskt

När jag har läst om det som hänt ( jag vet att man inte ska tro allt som skrivs i tidningarna ) så har jag tänkt att även om jag många gånger känt mig rätt less på Annas evinnerliga prat om "Då sa hon det, sen sa han det...." samt alla de diskussioner vi haft i ämnet svartsjuka så känner jag mig ändå rätt tacksam över att vi haft just dom här diskussionerna, att jag faktiskt haft lite koll på hur hon tänker o känner...
    Nu har jag noll koll på hur det ligger till med föräldrakontakt i just de här fallen men jag känner mig nöjd med att jag har så bra kontakt med Anna som jag har och att det iallafall känns som om vi pratar om "allt"
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 23:02:36 följande:
    Det är supertragiskt När jag har läst om det som hänt ( jag vet att man inte ska tro allt som skrivs i tidningarna ) så har jag tänkt att även om jag många gånger känt mig rätt less på Annas evinnerliga prat om "Då sa hon det, sen sa han det...." samt alla de diskussioner vi haft i ämnet svartsjuka så känner jag mig ändå rätt tacksam över att vi haft just dom här diskussionerna, att jag faktiskt haft lite koll på hur hon tänker o känner...Nu har jag noll koll på hur det ligger till med föräldrakontakt i just de här fallen men jag känner mig nöjd med att jag har så bra kontakt med Anna som jag har och att det iallafall känns som om vi pratar om "allt"
    Ja en bra kontakt och dialog, med sina tonåringar, är den bästa grunden att stå på! Hellre att jag får veta en sanning jag inte ville höra, än att inte höra nåt alls!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 23:09:12 följande:
    Ja en bra kontakt och dialog, med sina tonåringar, är den bästa grunden att stå på! Hellre att jag får veta en sanning jag inte ville höra, än att inte höra nåt alls!!
    Exakt, känslan av att ens tonåring faktiskt kommer och "lättar sitt hjärta" hos en är en rätt skön känsla {#lang_emotions_heart}
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 23:13:22 följande:
    Exakt, känslan av att ens tonåring faktiskt kommer och "lättar sitt hjärta" hos en är en rätt skön känsla
    ja verkligen, det är då man har lyckats..
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 23:16:13 följande:
    ja verkligen, det är då man har lyckats..
    Ja visst är vi bra morsor

Huva, i morgon flyttar Anna... Det känns skitskumt, svårt att fatta....
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 23:19:22 följande:
    Ja visst är vi bra morsor Huva, i morgon flyttar Anna... Det känns skitskumt, svårt att fatta....
    Ja det blir nog inte verklighet förrän efter ett tag...
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 23:26:00 följande:
    Ja det blir nog inte verklighet förrän efter ett tag...
    På nå´t vis känns det som att hon ska åka till magnus över sommaren, precis som vanligt
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 23:29:36 följande:
    På nå´t vis känns det som att hon ska åka till magnus över sommaren, precis som vanligt
    Ja du är ju van att hon åker..

Nu dags för sängen..natti!!
  • MRSVi

God kväll.
    Har ni skrivit så där mycket nu igen?

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-13 23:39:05 följande:
    God kväll.Har ni skrivit så där mycket nu igen?
    Vi har väl hållt lite halvfart
    har du haft en bra dag tillsammans med fågelskr--- f´låt jag menar svärmor
Svar på tråden Kärringmaffian del 13