• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-13 21:52:37 följande:
    God kväll!Hemkoman från Boppie och Amelie där vi haft mycket trevligt Det står 4 st polisbilar utanför oss på gatan. En privarbil står slarvigt parkerad. Polisen står vid den och har kollat. Undrar vad som hänt
    Man un drar alltid vad som hänt när det är så många polisbilar på plats...
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-13 22:03:52 följande:
    Jupp, det ligger drygt 14 mil härifrån så det känns som om man både ekonomiskt o tidmässigt måste bo där ett år-samtidigt så har de två stora bytt skola ett par gånger o Sandra börjar ju sjuan då....
    Kan ju vara knepigt... men allt går bara man vill
    När jag började sjuan så flyttade min bästis mamma ner till Borås för att plugga, min polare bodde ensam i veckorna ( hade en granne som kollade till henne ) - det funkade ett år sen tvingade hen nes mamma henne att bo i Borås...
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-13 22:04:43 följande:
    Man un drar alltid vad som hänt när det är så många polisbilar på plats...
    Nu är det en bil kvar och bärgare. Mycket ståhej för en felparkerad bil...

Ikväll när vi åkte t-banan hem så såg vi några vid minnesplatsen i Sockenplan. Helt plötsligt kändes den tragiska händelsen mer verklig. Jag har en jobbarkompis vars barn gick i paralellklass och kände till tjejen.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-13 22:12:03 följande:
    Nu är det en bil kvar och bärgare. Mycket ståhej för en felparkerad bil...Ikväll när vi åkte t-banan hem så såg vi några vid minnesplatsen i Sockenplan. Helt plötsligt kändes den tragiska händelsen mer verklig. Jag har en jobbarkompis vars barn gick i paralellklass och kände till tjejen.
    Usch ja,  den händelsen väcker många tankar... En fruktansvärd tragedi för alla inblandade
  • S vali s

Gör som Linn, bli vän med regnet och njut av livet
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-06-13 22:12:03 följande:
    Nu är det en bil kvar och bärgare. Mycket ståhej för en felparkerad bil...Ikväll när vi åkte t-banan hem så såg vi några vid minnesplatsen i Sockenplan. Helt plötsligt kändes den tragiska händelsen mer verklig. Jag har en jobbarkompis vars barn gick i paralellklass och kände till tjejen.
    Hon bodde visst här i Dalen, det är tragiskt för alla inblandade!
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-06-13 22:50:21 följande:
    Nä, Trångsund ska hon bott i. Tjejen som fått killen till att göra det bodde i Farsta och killen i Enskedefältet.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-06-13 22:50:21 följande:
    Det är hemskt att det får gå så långt. Tycker synd om föräldrarna till dessa barn.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Så nu har Emma o Sandra varit på en cykeltur-eller Sandra cyklade o Emma joggade...

Vi har tre grodyngel hemma som skall skötas om...

Lynnen vaknade o hade ont i knäna, jag hade ingen barnvärktablett hemma så jag krossade en bit Ipren o lade i vällingen-tur att ingen FL:mamma upptäckte mig...
    Nu sover hon gott igen-med benen inlindade i ett par filtar...

• modestyonly
    Kibell skrev 2009-06-13 22:53:37 följande:
    Nä, Trångsund ska hon bott i. Tjejen som fått killen till att göra det bodde i Farsta och killen i Enskedefältet.
    Ok, ja det kanske är så, var nån av ungarna som påstod det!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13