• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-17 20:32:08 följande:
    Wille älskar mormor, mormor älskar Wille och dom vill fira midsommar tillsammans - kan det bli bättre
    JAg ska ta det till mitt mantra....den var bra...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

Storken: Det låter som om Wille kommer att få en härlig midsommar hos mormor och morfar.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-06-17 20:29:25 följande:
    Vi är bjudna till kompisar ..... som har tonårsbarn....ut till deras land ...det händer inte så mycket och absolut inte för Wille...vilket gör att det passar nog bättre med mormor och stor midsommarfirande med lekar och dans...i Storvreta... ...Sen har dom redan pratat om utflykt till jakttornet..där man får klättra.....med plättar och saft... ..Det gäller bara för mamma och pappa att bestämma sig för att JO Wille får det bättre där i midsommar....och vi kan vara utan honom ett dygn....och vi är inte dåliga föräldrar för att vi lämnar honom där fast det är midsommar..blablabla.....det är mycket som rör sig i huvudet..
    Hur långt är det emellan?
  • Kazeer

Här har vi en trött och arg liten pojke som absolut inte vill sova.

• S vali s

Eftersom jag inte har något annat för mig så spanar jag på "The Bachelorette"
    Vad ska man säga
    Varför byter jag inte helt enkelt kanal

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-17 20:32:59 följande:
    JAg ska ta det till mitt mantra....den var bra...

Jag förstår hur du känner men, försök koppla bort de tankarna. För Wille blir det kanon att få vara med mormor, dessutom är det ju inte så at W går på dagis 8-17 varje dag och aldrig träffar mamma o pappa...
    Kort sagt, om mamma o pappa firar midsommar med andra vuxna så kommer W att ha det kanon med mormor och efter helgen är alla glada
  • stora storken
    Kazeer skrev 2009-06-17 20:33:44 följande:
    Storken: Det låter som om Wille kommer att få en härlig midsommar hos mormor och morfar.
    Jo jag blir mer och mer övertygad... ...

Det är roligare för en tre åring då det är två vuxna som enbart styr allt efter honom en en massa vuxna som enbart är tåkiga ...leker en stund och sen "snackar" en massa....så JO det är bättre för wille där....

Först hade vi tänkt dra ut med husvagnen...men så ska det bli dåligt väder...då är det inte så kul...hade tre olika erbjudanden...men så hoppade vi på detta...då vi hörde att det skulle vara fler små barn där....2.5 och 4 år...men så hoppade dom av...då kanske det inte är så snällt att säga plötsligt nej tack....
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-06-17 20:34:09 följande:
    Hur långt är det emellan?
    Inte alls långt och jag skall varaq nykter...vi skall bo kvar i husvagnen....vi skall bli där hela helgen - jag åker ochhämtar Wille dan efter...
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-17 20:34:15 följande:
    Här har vi en trött och arg liten pojke som absolut inte vill sova.
    Jobbigt
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-17 20:34:22 följande:
    Eftersom jag inte har något annat för mig så spanar jag på "The Bachelorette" Vad ska man säga Varför byter jag inte helt enkelt kanal
    När vi hade Kanal 5 (jag antar att det fortfarande går där) så kunde jag fastna både framför "The Bachelor" och "The Bachelorette", speciellt när det började närma sig slutet.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13