Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Anton ska på utflykt med skolan i morgon, o maken följer med också. Anton har redan tagit fram sin matsäckslåda, så jag inte glömmer att göra matsäck! Själv ska jag till tandläkaren medan de är ute o roar sig.
Nu så har vi läst saga...
....det blev Halvar och sopbilen...men jag broderar ut texten...så det blev kanske som ett kapitel...
Han har fastnat för den boken ett tag nu....bläddrar ofta och läser själv...
I kväll var Wille så rolig...han har inte varit något för att ringa eller pratat i telefon...nån gång bara...men så i kväll...jag ska ringa mormor...(vi var dit idag men endå)...okej vi ringer mormor...så pratade dom...och så säger Wille jag ska sova dig mormor...det har varit tvärt om nämligen...vill inte sova borta...vara hemma i Gunsta.... Sagt och gjort mormor och Wille har gjort upp att han skall sova där på midsommarafton..... ![]()
Vi är bjudna till kompisar ..... som har tonårsbarn....ut till deras land ...det händer inte så mycket och absolut inte för Wille...vilket gör att det passar nog bättre med mormor och stor midsommarfirande med lekar och dans...i Storvreta...
...
Sen har dom redan pratat om utflykt till jakttornet..där man får klättra.....med plättar och saft...
..
Det gäller bara för mamma och pappa att bestämma sig för att JO Wille får det bättre där i midsommar....och vi kan vara utan honom ett dygn....och vi är inte dåliga föräldrar för att vi lämnar honom där fast det är midsommar..blablabla.....det är mycket som rör sig i huvudet.. ![]()