• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Sitter och funderar på vad man mer ska hitta på på semestern. Först drar vi ju till Schweiz sedan vet jag inte. Funderar på att ta tåget till Eskilstuna Zoo eller bussresa till Kolmården...Helst skulle jag vilja göra någon båtresa.
    VAd ska ni andra göra i sommar?

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 21:52:05 följande:
    Sitter och funderar på vad man mer ska hitta på på semestern. Först drar vi ju till Schweiz sedan vet jag inte. Funderar på att ta tåget till Eskilstuna Zoo eller bussresa till Kolmården...Helst skulle jag vilja göra någon båtresa.VAd ska ni andra göra i sommar?
    Kom o hälsa på oss då...? Fast då får ni ju flyga...
  • S vali s
    Sitter och funderar på vad man mer ska hitta på på semestern. Först drar vi ju till Schweiz sedan vet jag inte. Funderar på att ta tåget till Eskilstuna Zoo eller bussresa till Kolmården...Helst skulle jag vilja göra någon båtresa.VAd ska ni andra göra i sommar?
    Vi ska bara vara
    Paul har ju ingen semester, han tänkewr ta ngn dag lite "spontant"
    Min planering är att jag o Linn ska göra små "dagsutflykter" typ Skansen, HagaParken, Stora Skuggan, MulleMeckparken...
    Ja kort sagt ta dagen som den kommer
    Sen ska vi försöka åka en helg till Pauls pappa i Mariestad, Furuvik funderar vi på...
    *sommaren är kort*
  • MRSVi
    Antons sommarlov börjar ju inte förrän den 17e juli. Vi ska till samma ställe på engelska sydkusten som de senaste två åren, men hoppas på superväder i sommar. Det är sista veckan i juli. Sen ska vi nog ta nån kortare tripp nånstans, men inget bestämt... det finns ju rätt mycket att göra runtomkring som dagsutflykter, tack o lov.
  • S vali s

Glömde ju det viktigaste - Linna och jag ska ju åka med min kompis o hennes son till Varberg och häla på Anna

• MRSVi

Vi hoppas på att åka til Sverige nångång framåt sensommaren/höst, men det beror på flygpriser...

• Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-17 21:56:32 följande:
    Kom o hälsa på oss då...? Fast då får ni ju flyga...
    Det skulle ju vara superkul men har jag råd med två utalndsresor samma sommar?
    S vali s skrev 2009-06-17 21:56:40 följande:
    Vi ska bara vara Paul har ju ingen semester, han tänkewr ta ngn dag lite "spontant"Min planering är att jag o Linn ska göra små "dagsutflykter" typ Skansen, HagaParken, Stora Skuggan, MulleMeckparken...Ja kort sagt ta dagen som den kommer Sen ska vi försöka åka en helg till Pauls pappa i Mariestad, Furuvik funderar vi på... *sommaren är kort*
    Hojta till om ni vill ha sällskap
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 22:06:15 följande:
    Det skulle ju vara superkul men har jag råd med två utalndsresor samma sommar? Hojta till om ni vill ha sällskap
    Du får börja kolla Ryanairs hemsida regelbundet. Hotellet där alla våra gäster bor är väl överkomligt tror jag, vi brukar få lite rabatt där också, o äta får ni ju göra hos oss!
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-17 22:11:23 följande:
    Du får börja kolla Ryanairs hemsida regelbundet. Hotellet där alla våra gäster bor är väl överkomligt tror jag, vi brukar få lite rabatt där också, o äta får ni ju göra hos oss!
    Ja vi får se vad plånboken säger...
    Annars hoppas jag få träffa dig och familjen om ni kommer till Sverige i höst
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-17 22:06:15 följande:
    Det skulle ju vara superkul men har jag råd med två utalndsresor samma sommar? Hojta till om ni vill ha sällskap
    Du o Bell kan väl komma hit en dag, sov gärna över - nu har vi ju gott om plats
Svar på tråden Kärringmaffian del 13