• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 22:21:39 följande:
    Ja vi får se vad plånboken säger...Annars hoppas jag få träffa dig och familjen om ni kommer till Sverige i höst
    Självklart.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-17 22:26:07 följande:
    Du o Bell kan väl komma hit en dag, sov gärna över - nu har vi ju gott om plats
    Ja varför inte
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-17 22:28:50 följande:
    Ja varför inte
    Vore jättekul
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 22:21:39 följande:
    Ja vi får se vad plånboken säger...Annars hoppas jag få träffa dig och familjen om ni kommer till Sverige i höst
    Ryanair har gjort om sin sida så det är lite bökigt att kolla nu, förut kunde man klicka på "hitta billigaste resan", men nu får man ha tålamod o prova olika datum. Men det är värt att gå in där då o då, när vi flög till Sverige sist betalade vi 26 pund för 4 tur o retur... o då var det mesta av det kreditkortsavgifter.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-17 22:31:15 följande:
    Ryanair har gjort om sin sida så det är lite bökigt att kolla nu, förut kunde man klicka på "hitta billigaste resan", men nu får man ha tålamod o prova olika datum. Men det är värt att gå in där då o då, när vi flög till Sverige sist betalade vi 26 pund för 4 tur o retur... o då var det mesta av det kreditkortsavgifter.
    Billigt, billigt
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-17 22:31:15 följande:
    Men dom har väl inte från Arlanda?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-17 22:29:39 följande:
    Vore jättekul
    Ja det skulle det
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Nu har jag skämt bort min stora son
    Han kom nyss hem från jobbet och var lite småhungrig - då stekte mamma ägg

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-17 22:38:52 följande:
    Nu har jag skämt bort min stora son Han kom nyss hem från jobbet och var lite småhungrig - då stekte mamma ägg
    Aj aj aj
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 22:37:46 följande:
    Men dom har väl inte från Arlanda?
    Nej, Västerås eller Skavsta. Flygbuss från Cityterminalen. Eller Södertälje. Eller Gullmarsplan, en del avgångar från Skavsta, har jag hört.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13