• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Heisan: Jag kan inte annat än instämma Hon är verkligen jättesöt!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-17 20:54:56 följande:
    Hej hopp! Jisses vad ni har skrivit medans jag och Belle har läst. Eller jag har läst och hon lyssnat.Midosmmar blir hemmavis. Om det reganr ska vi hyra film och äta tacos har belles bestämt Blir det uppehåll drar vi till Farsta Gård en stund.
    Film o tacos låter helt ok.
  • Kazeer

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Vår midsommar blir rätt lugn
    Jag ska jobba mellan 16:30-21:00

Grannarna bjöd in till midsommarlunch vid ett-tiden men... Näe vi tänker nog skippa det
    Baktanken hos dom är nog att förlägga midsommarfirandet i partytältet som fortfarande står uppställt på deras tomt - firas det midsommar där så förväntas alla sen på midsommardagen hjälpas åt att ta ner tältet *skulle inte tro det*

Ja, jag är långsur ibland

Skämt å sido, Paul o jag ser fram emot en lugn o mysig midsommar bara med den "lilla familjen"
    På lördag eller söndag ska vi ut till Tyresö

• Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-17 21:12:53 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig. God natt!
    God natt på dig.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-17 21:19:57 följande:
    Vår midsommar blir rätt lugn Jag ska jobba mellan 16:30-21:00 Grannarna bjöd in till midsommarlunch vid ett-tiden men... Näe vi tänker nog skippa det Baktanken hos dom är nog att förlägga midsommarfirandet i partytältet som fortfarande står uppställt på deras tomt - firas det midsommar där så förväntas alla sen på midsommardagen hjälpas åt att ta ner tältet *skulle inte tro det*Ja, jag är långsur ibland Skämt å sido, Paul o jag ser fram emot en lugn o mysig midsommar bara med den "lilla familjen" På lördag eller söndag ska vi ut till Tyresö
    Vad ska ni göra på Tyresö?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-17 21:25:14 följande:
    Vad ska ni göra på Tyresö?
    Pauls kompis/Linns fadder har sommarställe där ute tillsammans med sina två syskon, helmysigt {#lang_emotions_laughing}
    Det brukar vara supertrevligt när vi träffas - kort sagt jag trivs med dom och för Paul har den släkten alltid varit som en extra familj
Svar på tråden Kärringmaffian del 13