• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • Mermaid78

Tjejjer vad tror ni om detta?? Var på vul idag, dag 11 och hon såg 3 st äggblåsor, en på 15, en på 13 och en på 11. Jag ska dit igen på torsdag för att se om någon har gått tillbaka, hon trodde det. Är det bra att ha många? 3 då kan det bli trillingar men hur stor chans är det? Vågar väl inte ha sex nu?

• FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Mermaid78 skrev 2009-08-25 21:18:46 följande:
    Tjejjer vad tror ni om detta?? Var på vul idag, dag 11 och hon såg 3 st äggblåsor, en på 15, en på 13 och en på 11. Jag ska dit igen på torsdag för att se om någon har gått tillbaka, hon trodde det. Är det bra att ha många? 3 då kan det bli trillingar men hur stor chans är det? Vågar väl inte ha sex nu?
    Troligtvis kommer inte alla att bli stora nog för att kunna släppa. Jag har haft fyra blåsor där de har varit i liknande storlekar och där sa läkaren att det är bara en eller max två av dem som släpper, de andra är för små.
  • Anna65
    FallenMadonnaWithTheBigBoobies skrev 2009-08-25 22:59:12 följande:
    Troligtvis kommer inte alla att bli stora nog för att kunna släppa. Jag har haft fyra blåsor där de har varit i liknande storlekar och där sa läkaren att det är bara en eller max två av dem som släpper, de andra är för små.
    Nu blev jag lite skraj, jag hade ju bara en som var lite större.
    Men jag får ju vänta och se när det är dags för BIM, annars blir det dubbelkur har doktorn sagt. I morgon är det blodprov.
    ♥ Mamma till Änglapojke 09 och två Döttrar 92 & 89 ♥♥
  • FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Anna65 skrev 2009-08-26 08:38:13 följande:
    Nu blev jag lite skraj, jag hade ju bara en som var lite större. Men jag får ju vänta och se när det är dags för BIM, annars blir det dubbelkur har doktorn sagt. I morgon är det blodprov.
    Målet är ju att ett eller max två ska släppa. De andra är överflödiga och onödiga. Fler ägg än så ökar riskerna för flerbarnsbörd och riskgraviditeter och då kan man åka på sex-förbud istället för den risken vill de ju inte ta. Så ett stort ägg är nog. Håller tummarna för dig.
  • Anna65
    FallenMadonnaWithTheBigBoobies skrev 2009-08-26 08:46:32 följande:
    Målet är ju att ett eller max två ska släppa. De andra är överflödiga och onödiga. Fler ägg än så ökar riskerna för flerbarnsbörd och riskgraviditeter och då kan man åka på sex-förbud istället för den risken vill de ju inte ta. Så ett stort ägg är nog. Håller tummarna för dig.
    Tack, jag får hoppas att det är något friskt fint ägg där inne, jag har ju inte åldern med mig precis. Fick en son i början av April som kom på naturlig väg, så lite hopp finns. Håller tummarn för er andra.
  • Mariadottir

Hej på er tjejer.

Jag får tyvärr hoppa ur denna tråd. Skulle ha varit på vul imorgon cd 13. Men sambon har tydligen kommit på att han inte längre vill leva med mig. {#lang_emotions_cry} Vet inte vad jag ska säga, tycka eller tänka. Mer än att det var väl tur att han kom på det nu och inte senare när vi hade hunnit starta med IVF:en.

Önskar er alla ett JÄTTE STORT LYCKA TILL!

Många kramar {#lang_emotions_flower}

Livet ÄR en dans på rosor... Man får väldigt många taggar i fötterna!
  • Anna65
    Mariadottir skrev 2009-08-26 10:29:35 följande:
    Hej på er tjejer.Jag får tyvärr hoppa ur denna tråd. Skulle ha varit på vul imorgon cd 13. Men sambon har tydligen kommit på att han inte längre vill leva med mig. Vet inte vad jag ska säga, tycka eller tänka. Mer än att det var väl tur att han kom på det nu och inte senare när vi hade hunnit starta med IVF:en.Önskar er alla ett JÄTTE STORT LYCKA TILL!Många kramar
    Vad ledsen jag blir för din skull, ta väl hand om dig. Tänker på dig, Kramar.
  • Mariadottir
    Anna65 skrev 2009-08-26 10:38:53 följande:
    Vad ledsen jag blir för din skull, ta väl hand om dig. Tänker på dig, Kramar.
    Tack! Det kom som en chock. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men gråta och försöka hantera sorgen.
    Hoppas verkligen att allt går vägen för dig!
    KRAMAR
    Livet ÄR en dans på rosor... Man får väldigt många taggar i fötterna!
  • malinnnnn80

Mariadottir: Oj oj oj vad tråkigt Känner med dig! Stor styrekraaam till dig!

• Nektarin

Mariadottir, vilken chock Usch, kramar till dig....

Svar på tråden Pergopinglorna del 18