• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • Anna65
    Mermaid78 skrev 2009-08-31 08:46:49 följande:
    Borde ha äl i dagarna...Gyn trodde jag skulle ha 2 äl då jag hade 2 stora äggblåsor som var ledande. Bara att sexa och sedan hoppas..Hon sa varannan dag. Tror ni att hon menade flera ggr på den dagen man sexar eller bara 1 ggn varannan dag?
    Hon menade säkert 1 gång varannan dag ;O)
    ♥ Mamma till Änglapojke 09 och två Döttrar 92 & 89 ♥♥
  • FallenMadonnaWithTheBigBoobies
    Mermaid78 skrev 2009-08-31 08:46:49 följande:
    Borde ha äl i dagarna...Gyn trodde jag skulle ha 2 äl då jag hade 2 stora äggblåsor som var ledande. Bara att sexa och sedan hoppas..Hon sa varannan dag. Tror ni att hon menade flera ggr på den dagen man sexar eller bara 1 ggn varannan dag?
    Vanligtvis är det en gång per dag som menas. Han måste ju hinna producera lite spermier mellan också.
  • Nektarin

Här deppas det, blev inget denna månad och inväntar mensen...
    Funderade på om dubbel dos kanske vore nåt men ser nu att maken verkar vara borta denna månad på tjänsteresa under just den "gyllene perioden"
    KAN dock gå ändå, avvaktar ju att mensen skall komma och sen kan jag ju laborera lite med pergon, ta den på dag 3 eller 5 eller kanske till och med 4. Vi får se...är allmänt less på barnverkstan just nu i alla fall....

• Shelda

Hej pinglor.

Blev inget på min tredje kur och har deppat nu i en vecka. Men vi har påbörjat en riktig utredning nu, vilket kommer ta sin tid.

Har en fråga till er som inte får ägglossning på egen hand men som fått det av pergo. Har ni haft uppehåll och lyckats få ägglossning på den pergofria månaden?

• Viktoria5

Hej hej!
    Ska påbörja en ny pergokur nästa vecka. Nu har jag en liten fråga. Är det någon som ätit bidrottningsgele tillsammans med pergo någongång??

• challis777
    Viktoria5 skrev 2009-08-31 17:04:15 följande:
    Hej hej! Ska påbörja en ny pergokur nästa vecka. Nu har jag en liten fråga. Är det någon som ätit bidrottningsgele tillsammans med pergo någongång??
    Nej, men jag köpte aloevera juice och då blev min slemhinna tjockare och finare. Och andra gången jag drack aloevera och åt pergo blev jag gravid. Kanske värt att prova?
  • malinnnnn80

Hej,

Har avslutat min 4:de pergokur. Imorgon ska jag till gyn och göra VUL. Om det finns ngn äggblåsa kommer jag få hormonspruta så att jag får ÄL inom 24 timmar. Spännande. Hoppas att det funkar för oss denna gång..!
    Jag har varit såååå "hormonig" denna kur och haft grymma humörsvängningar :-| ..jobbigt!

• Mermaid78

anna65
    minimal
    Tack då vet jag

• NoahLeah

Kram till alla!!

Ska strax åka och jobba nattpass, känns lite segt eftersom jag inte fått sova särskilt mycket under dagen.
    Imorgon em ska jag göra VUL för att kolla om det är några ägg på G...håll tummarna.

• Mermaid78
    NoahLeah skrev 2009-08-31 19:46:26 följande:
    Kram till alla!!Ska strax åka och jobba nattpass, känns lite segt eftersom jag inte fått sova särskilt mycket under dagen.Imorgon em ska jag göra VUL för att kolla om det är några ägg på G...håll tummarna.
    Jag håller tummarna och kramar tillbax!
Svar på tråden Pergopinglorna del 18