• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 15:03:14 följande:
    Nu satsar vi på 20 000 va?
    japp  såklart såg du priset för michals hatt  över 26.000 kr {#lang_emotions_surprised}
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:03:21 följande:
    hon som vann den ,vann en bok av mig på tradera i går
    aha coolt :P
    Bevabus skrev 2009-08-09 15:03:14 följande:
    Nu satsar vi på 20 000 va?
    Jo klart. Men det kommer vi nog inte upp i, i denna tråd. Om den stänger den 26 sept. Men vi kan alltid testa =) Dock kommer inte jag vara här under den 5-12 sept.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 15:09:52 följande:
    Men hur ska hon ha råd :O
    hon borde hänga här i vår tråd tycker jag eftersom hon är ett sådant stort fan
    men vem vet det kanske hon gör
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 14:02:06 följande:
    Oki.. Men jag upptäckte han typ i högstadiet och det var nångång 2002. Och sen NU har jag börjat lyssna på honom nonstop. Jag får dåligt samvete om jag lyssnar på någon annan artist. Jag kan dock lyssna på Lisa Marie Preslys låt The road beetwen.
    jga upptäckte honom när jag var ca 10-13 år. Fick en massa band av min låtsas syrras kontaktfamilj. Där var det lite Mj.
    Hmm undrar hur jag visste att han gjorde moonwalk då? Härmade ju honom med den vad jag minns....
    Ska prova med strumpor nån dag om jag forfarande kan.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-09 15:16:35 följande:
    jga upptäckte honom när jag var ca 10-13 år. Fick en massa band av min låtsas syrras kontaktfamilj. Där var det lite Mj.Hmm undrar hur jag visste att han gjorde moonwalk då? Härmade ju honom med den vad jag minns....Ska prova med strumpor nån dag om jag forfarande kan.
    Jo men danssteget Moonwalk fanns redan innan Michael gjorde dessa steg. Folk visste inte då att moonwalken fanns tidigare, dem trodde ju mer eller mindre att MJ hade skapat dessa danssteg.
    Men i själva verket var det så att MJ väckte upp uppmärksamheten till just mOonwalker stegen
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 15:18:42 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:01:03 följande: Den har ju redan länkat :-O
    hur menar du den tog slut i dag kl 13.37  hann någon redan länka till den i dag ,då har jag missat den ,hade den i min minneslista så såg den när jag kollade mailen innan i dag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson