Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-09 23:25:14 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 23:23:35 följande: Ja.. =) Dock många låtar som ligger inne flera gånger :O Så måste ta bort dem..
    samma här, har samlinsskivor och låtarna blir ju flera gånger då...
  • Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-09 23:25:56 följande:
    ni som har facebook, är väl med i R.I.P Michael jackson. Den har över 4 miljoner fans just nu!
    japp, jag e med
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 23:29:09 följande:
    Vilken menar du?? det finns ju lixom TUSEN såna klubbar
    jag är med i flera haha
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:03:06 följande:
    Ååååååååh Skulle in o läsa på aftonbladet.se .. Och vad möts jag av för bild. Ja ni kan jue aldrig gissa Kan dom inte sluta publicera den bilden.
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:23:29 följande:
    Förutom Captain Eo, Miss cast away och Men in Black. Har Michael vart med i några fler filmer. Ja, förutom dom han gjort själv då... Kan inte komma på nån.. Och, har han inte vart med i simpsons nu. Eller är jag helt ute o cyklar nu.. Nån som vet? Btw.. Ska ni inte vakna snart?
    haha jag är vaken tyvärr måste jag lämna datorn till sambon
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-10 08:30:51 följande:
    Min sover.. Så nu ska vi inte väcka honom, ssscchh
    nä... gör inte det vad du än gör
  • Trollet Ludenben
    Mistys Daisy skrev 2009-07-10 22:50:32 följande:

">

" target="_blank">

Vet inte om ni lagt upp den tidigare...   Hittade den nu.
    åh, är du i denna tråden med... har haft fullt upp med dagens skräckupplevelse här att denna tråden nästan fallit i skymundan...
    Kul att se att du med gillar MJ.... köpte minnesbilagan med aftonbladet idag.
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 23:55:10 följande:
    Det har jag oxå tänkt på... Tänk om man hade haft ÄRAN att känna honom som tex Brooke Shieds gjorde...hon var så berörd under ceremonin www.aftonbladet.se/webbtv/
    *avundsjuk*
  • Trollet Ludenben

God morgon haha har ni suttit här hela natten och skrivit. Själv är jag uppe med tuppen och jättetrött. ska kolla på länkarna ni postat här nu...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson