• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 00:27:45 följande:
    Oh, det såg inte jag förrens jag läste det :O Jag som tittade igenom det förut idag :O Undrar varför jag missa den för :/
    jag har mejlat svt och tv4.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-05 00:09:23 följande:
    oooow de där talet ja Är hon? Sett videon ett x antal gånger. Men jaa.. Jag hade väl bara ögon för M då
    Ja, det är hon man ser på slutet som dom säger hejdå i slutet när dom åker iväg .
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis

oj va ni har skrivit under går kvällen, själv gick jag o la mig redan 9 igår, var så trött....så nu har jag MÅNGA sidor att läsa ikapp

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:

Det som kännetecknar Michael är hans Juckningar, tar på ett privat ställe, när han sjunger så brukar han "stöna" om ni förstår va jag menar. lixom typ ah, oh, jaa. hmm vet inte hur jag ska berätta det :/
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:42:10 följande:
    Du håller ju på o beställer "ALLT han nånsin har gjort" ju.. Det anser jag är att gå till överdrift, när man bara har varit ett stort fan i en vecka. Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:26:15 följande:
    det kanske är för att alla skivor tar snart slut
  • beadis
    alexma skrev 2009-07-04 21:49:47 följande:
    Vilken bra tråd... En chans att få prata lite med likasinnade... Jag trodde aldrig att jag skulle reagera som jag ändå gjorde när jag fick höra att han dött. Det känns som om världen har förlorat en riktigt viktig bit. Inget kommer någonsin bli detsamma igen.
    Det var fint sagt
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:05:26 följande:
    Är det nån mer än mig som ser Michael som två olika personer på ett vis? Jag menar, Michael som var barnstjärnan, artisten, pappan osv. Han med alla de olika frisyrerna men som alltid var lika framgångsrik. Sen den "sista Michael" som man fick se var smal som ett skelett, väldigt svag och sedan plötsligt död =/ Han var inte riktigt sig själv där i slutet. Allt började där vid den andra rättegången, utan att tveka, det var där han blev mera ledsen och nästan gav upp... Han ville så gärna vara superstjärnan igen och inte ha en massa skulder och påhopp. Jag är inte troende men nu HOPPAS jag verkligen att det finns ett liv efter döden så att han på något sätt kan få se all kärlek som plötsligt kommer från alla håll o kanter. Personer som kanske gillade honom men som inte tog sig energin låta honom veta det har trätt fram. Jag önskar så innerligt att han fick se det... Jag är själv en av dem som aldrig riktigt fick chansen att visa honom min kärlek, det tar ju tid att bygga upp en beundran för någon och sen var det försent för att visa vad man kände
    Mycket vackert skrivet, jag hoppas också att han är någonstans där han har det bra...och att han kan se hur mycket MÅNGA MÅNGA verkligen saknar honom, att han är så älskad och saknad...att han till slut har fått frid

R*I*P MICHAEL JACKSON
  • beadis
    Eisa skrev 2009-07-04 22:07:23 följande:
    Äntligen har jag fattat hur texten till Billie Jean går: But the kid is not my son. Eller hur? Jag har sjungit fel i snart 20 år. Fan. Jag har plöjt tidningar och youtube på MJ den senaste veckan. Är så fascinerad av honom.
  • beadis
    Eisa skrev 2009-07-04 22:20:15 följande:
    Fast han upplevde MYCKET sådant under sitt liv också. Folk var galna i honom. Han hade asmånga fans som dyrkade honom och han har nått enorma framgångar. Så nog vet han att han är uppskattad. Sen tror ju jag på life after death och att han ändå är med oss och ser allt som händer nu, men nu ska jag inte bli krösamajjig.
    Ja på scen var han älskad, han sa i ngn intervju att på scen var han trygg och kände sig älskad...så fort han gick av scenen kände han sig ensam
  • beadis
    Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
    Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.
    var kan man se den bilden, har du länk?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson