• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:43:58 följande:
    aa precis den, du råkar inte ha den?
    Ge mig din msn så ska jag skicka den.. jag letade på cdon. och hitta den..
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 23:43:58 följande:
    aa precis den, du råkar inte ha den?
    nope...! men den finns på spotify om du har det.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 23:43:47 följande:
    men hon vill ju ha den så man kan lyssna på den på datorn
    men det gör man ju från youtube..och spotify!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-04 22:20:24 följande:
    ... ...kommer så väl ihåg...
    ">

" target="_blank">

glömmer heller aldrig denna kvällen heller...det sändes på TV och var helt fantastiskt.
    ">

" target="_blank">

Uuuh när han sjunger Billie Jean den har jag sett några gånger. Dock inte detta klipp. Kul o se
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Haha va roligt detta va i början :P När michael säger "JUst follow me"

• KikiBoo
    alexma skrev 2009-07-04 22:14:41 följande:
    Jag var 6 närjag upptäckte han. 20 år sen nu. Kommer ALLTID vara ett stort fan.Kan alla låtar. Prickar in iiiih och oooh än idag [/citat] Ja, visst är det härligt! Men alltså jag har aldrig varit med om detta innan? Vad gör man med en sorg av den här typen, allvarligt?
    Ja det kom jue som en stor chock. Sluta skämta typ..
    Blev så glad när jag hörde han skulle ut o underhålla fansen. Nu jävlar ska jag ÄNTLIGEN få se han. Men nääh!
    Två veckor innan han gick bort så gick jag o dagdrömde om att jag fick biljetter till konseren på min bröllopsdag. Vilken lycka
    Men ja.. Nu har det sjunkit in.. Litegrann.
    Har har det bättre nu. Borta från alla som jagat runt han. Bort från alla anklagelser...
  • KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
    Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.
    Jo jag har den bilden i min lilla bok från History albumet
    Mkt fin bild. Det hugger tag i en på nå vis..
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-04 22:39:06 följande:
    ...här så håller MJ ett försvarstal ang. varför han är som han är, på grammyutdelningen...
    ">

" target="_blank">

den här är så vacker med..han sjunger om sig själv.
    ">

" target="_blank">

oooow de där talet ja
    Kibell skrev 2009-07-04 22:50:55 följande:
    La Toya är med i Say Say Say videon jag länkade tidigare...
    Är hon? Sett videon ett x antal gånger. Men jaa.. Jag hade väl bara ögon för M då
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-05 00:06:54 följande:
    Jo jag har den bilden i min lilla bok från History albumet Mkt fin bild. Det hugger tag i en på nå vis..
    Oh, det såg inte jag förrens jag läste det :O Jag som tittade igenom det förut idag :O Undrar varför jag missa den för :/
  • Längtan efter dig

Det är så tragiskt att han är borta, jag kan inte riktigt fatta det än. Hoppas fortfarande att det är ett jäkligt dåligt skämt eller en mardröm och att han ska komma tillbaks. Fy vad ledsamt och overkligt det känns Visste att det skulle påverka mig, men hade långt ifrån någon aning om hur mycket. Känns helt sjukt!

När jag var i början av tonåren brukade sätta på en av hans CD-skivor när jag var ensam hemma och digga järnet på hög volym Hade även en poster med honom vid min säng som jag pussade godnatt varje kväll, haha

Älskade hans musik och gör det fortfarande. Har dock inte varit så aktiv lyssnare på ett bra tag och man kan ju fråga sig varför... för hans musik är helt otrolig, även hans dansstil! Han var så cool... (höll på att skriva är).

Det som är ledsamt är att han var så enormt missförstådd och att folk narrade honom för att han var unik. Han vågade vara annorlunda (vara sig själv) och det stack många i ögonen. Trots att folk slänge skit på honom, var han ändå en helt fantastiskt ödmjuk och kärleksfull människa. Har aldrig sett honom ge tillbaka och vara elak. Han bemötte alltid saker som en sann gentleman. Det säger verkligen en hel del om honom. Han är min inspiration.

Det går inte att föreställa sig all kärlek han delade med sig av så osjälviskt. Han kommer alltid att vara en sann legend och jag är väldigt tacksam att jag har fått varit med under en del av hans era.

Däremot är jag jäkligt BESVIKEN att hans begravning inte kommer att sändas i svensk TV! Vad är detta för larverier? Jag har en idé. Ska vi gå ihop och ringa TV och be att de sänder den? Om många ringer så kanske de ändrar sig?

Och om de inte gör det, finns det någon som har möjlighet att spela in och skicka? Jag betalar naturligtvis.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson