• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • TuvaLi

Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!!

Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare....

VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv!

:)

pia.sakerochting.se

• Brooke
    TuvaLi skrev 2009-07-06 00:10:16 följande:
    Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!!Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare.... VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv!:)pia.sakerochting.se
    Nä då va jag lixom bara 4 år :(
  • KikiBoo
    Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!! Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare.... VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv! :) pia.sakerochting.se
    Jag fick inte gå för min mor   Fan fan fan!! Jag var nio då. Minns de som igår.. Evil mom
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • m0e
    Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!!Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare.... VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv!:)pia.sakerochting.se
    Och jag var bara 6. Så nu är vi minst tre som är avis på dig
  • Brooke
    m0e skrev 2009-07-06 00:21:35 följande:
    Och jag var bara 6. Så nu är vi minst tre som är avis på dig
    Yes jag är SKIT avis.. :'( Om jag hade haft pengar hade jag nästan velat åkt och sett honom.. Och sått LÅNGT fram :P
  • Kibell
    Jag var där och såg honom   Stod ganska långt fram så vi såg jättebra. Grymt bra var det.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • KikiBoo

NÄSTAN?   Oh my!
    Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. {#lang_emotions_tongue_out}
    O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"

Hur gammal var ni när ni såg M?

+div
    Nån som hört denna?

Beat Box

• Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 09:11:46 följande:
    NÄSTAN?   Oh my! Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"Hur gammal var ni när ni såg M?
    +div" target="_blank">

Nån som hört denna? Beat Box
    " target="_blank">

Jag var 24 den sommaren
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • KikiBoo

NÄSTAN?   Oh my!
    Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. {#lang_emotions_tongue_out}
    O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"

TuvaLi
    Hur gammal var du när du såg M?

+div
    Nån som hört denna?

Beat Box

• Trollungen08
    Dom sänder inte ända till midnatt. Dom sänder en film i 2 delar från 14.10-18.30.
    Sen sänder dom the dangerous tour kl.19.30-21.00. Sen kl.22.40-23.40 sänder dom not for sale. Jag trodde dom bara skulle visa MJ helta tiden. Men så var det inte.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson