• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Petra med små

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande:

Men visst, det gör så ont att läsa och höra om detta. En sån godhjärtat person som bara vill väl får bara ta skit. Han förtjänade mer än så...
    det gör väldigt ont. han gav verkligen allt för andra....

visst är det även trist att han inte fick uppleva all uppståndelse som hans död startade.....det hade han behövt tror jag.
  • Bevabus

Men jag tycker ändå han verkade lycklig fram tills slutet på 90-talet och sen på 2000-talet gick det utför rejält. Även fast han fick ta en del skit ifrån pressen och konstiga rykten så var han ändå glad, stod för det han trodde på och kämpade innan dess. Det var ju då som han fick alla priser och hyllningar från fansen och musikbranschen och det var det som höll honom stark tror jag. När hans musik inte gick lika bra längre så tog ju ryktena platsen och det gjorde situationen väldigt negativ, så han drogs ner i det. Väldigt synd :/

Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:

det är inte förrens nu jag begriper hur ledsamt hans liv har varit....och det är det som gör att man blir ännu ledsnare! jag tycker det är så synd att han aldrig fick känna den där lyckan.....
  • beadis

hittade denna som är översatt till spanska...

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:59:41 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:55:52 följande: Allt det kunde jag skriva under på...jag är en musikälskare över huvudtaget...LOVE MUSIC men det är som ni säger...han var ngt speciellt, han har alltid funnits där...jag tror tex inte att jag kommer att känna så inför Madonna, även om jag alltid har gillat hennes låtar, speciellt 80tals låtarna
    Ja visst, man älskar många men bara en var speciell. Jag har alltid älskat Green Day sen jag var 14 år. De har varit och är en stor del av mitt musikliv men är inte de personerna som Michael var. Så mjuka, godhjärtade, nääää.... det var bara Michael som var i en klass för sig. Världen kommer aldrig att få ta del av en sån människa igen. Och ingen lär dansa lika bra som han heller... önskar att den dagen han gick bort aldrig hade kommit.
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 23:03:26 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande: det gör väldigt ont. han gav verkligen allt för andra.... visst är det även trist att han inte fick uppleva all uppståndelse som hans död startade.....det hade han behövt tror jag.
    ja det tror jag med. Hoppas han får den upprättelse nu som han förtjänade!!!
  • beadis

Petra med små skrev 2009-07-06 23:03:26 följande:

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande: det gör väldigt ont. han gav verkligen allt för andra.... visst är det även trist att han inte fick uppleva all uppståndelse som hans död startade.....det hade han behövt tror jag.
    fast det fick han när han var på scen...du har väl sett allt vi har länkat här ikväll på hans galna fans?
  • Petra med små
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:03:52 följande:
    Men jag tycker ändå han verkade lycklig fram tills slutet på 90-talet och sen på 2000-talet gick det utför rejält. Även fast han fick ta en del skit ifrån pressen och konstiga rykten så var han ändå glad, stod för det han trodde på och kämpade innan dess. Det var ju då som han fick alla priser och hyllningar från fansen och musikbranschen och det var det som höll honom stark tror jag. När hans musik inte gick lika bra längre så tog ju ryktena platsen och det gjorde situationen väldigt negativ, så han drogs ner i det. Väldigt synd :/Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:
    kanske....jag vet inte. jag tror han hela tiden sökte efter det perfekta och kunde aldrig glädjas för vad han gjorde för stunden. men jag vet inte....är glad för att han tog en paus och skaffade lite barn och brände pengar iaf
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:03:52 följande:
    Men jag tycker ändå han verkade lycklig fram tills slutet på 90-talet och sen på 2000-talet gick det utför rejält. Även fast han fick ta en del skit ifrån pressen och konstiga rykten så var han ändå glad, stod för det han trodde på och kämpade innan dess. Det var ju då som han fick alla priser och hyllningar från fansen och musikbranschen och det var det som höll honom stark tror jag. När hans musik inte gick lika bra längre så tog ju ryktena platsen och det gjorde situationen väldigt negativ, så han drogs ner i det. Väldigt synd :/ Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:
    i intervjuen med poerah sa han att han alltid var ledsen, han var lycklig på scen. Men när han gick av så var han ledsen
    Men som du säger, han stod verkligen för det han trodde på.
  • Bevabus

Han var perfektionist men det betydde ju inte att han var olycklig hela tiden för det bara det jag menade

Petra med små skrev 2009-07-06 23:07:23 följande:

kanske....jag vet inte. jag tror han hela tiden sökte efter det perfekta och kunde aldrig glädjas för vad han gjorde för stunden. men jag vet inte....är glad för att han tog en paus och skaffade lite barn och brände pengar iaf
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:05:37 följande:

Ja visst, man älskar många men bara en var speciell. Jag har alltid älskat Green Day sen jag var 14 år. De har varit och är en stor del av mitt musikliv men är inte de personerna som Michael var. Så mjuka, godhjärtade, nääää.... det var bara Michael som var i en klass för sig. Världen kommer aldrig att få ta del av en sån människa igen. Och ingen lär dansa lika bra som han heller... önskar att den dagen han gick bort aldrig hade kommit.
    Precis så är det ju...han var mjuk...det som vi kvinnor ofta vill ha...eller vad tror ni, är det helt uppåt väggarna att tro ngt sånt?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson