• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 09:35:39 följande:
    det enda som finns kvar är denna...med spansk

Fattar inte varför den inte fungerar som du skickade igår, den jag tittar på nu fungerar hur bra som helst
  • beadis

VARFÖR har han gjort så många underbara låtar..man vill bara grina hela tiden

lyssnar på childhood..den är SÅ sorglig

• KikiBoo

Shiiiiit va bra gjort med Elvis.
    Min farsa är ett stort Elvisfan. Han har typ allt.

Om det skulle bli nåt liknande med Michael så skulle det vara riktigt coolt o gå

Jag visade samon mitt tvschema för idag. Han sa bara att nu får jag skärpa mig. Han lät lite sur ..
    Jag sa bara: Han är död.. Okej.. Han är DÖD 

Ska snart packa ihop o dra hem till päronen. Kommer missa top 10. Men det kommer ju garanterat vara videosar som man set hundratals gånger

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-07 09:54:39 följande:
    Shiiiiit va bra gjort med Elvis. Min farsa är ett stort Elvisfan. Han har typ allt. Om det skulle bli nåt liknande med Michael så skulle det vara riktigt coolt o gå Jag visade samon mitt tvschema för idag. Han sa bara att nu får jag skärpa mig. Han lät lite sur .. Jag sa bara: Han är död.. Okej.. Han är DÖD  Ska snart packa ihop o dra hem till päronen. Kommer missa top 10. Men det kommer ju garanterat vara videosar som man set hundratals gånger
    när var det top 10 börjar?

Ja, jag har inte ens berättat om tv schemat för idag, eftersom vi har tre barn, han tycker nog att det blir för mkt tv för min del isf
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 10:16:43 följande:
    när var det top 10 börjar? Ja, jag har inte ens berättat om tv schemat för idag, eftersom vi har tre barn, han tycker nog att det blir för mkt tv för min del isf
    10-11.20 på mtv
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

jag kokar av alexander bards IDIOTISKA kommentar om MJ

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 10:16:43 följande:
    när var det top 10 börjar? Ja, jag har inte ens berättat om tv schemat för idag, eftersom vi har tre barn, han tycker nog att det blir för mkt tv för min del isf
  • Trollet Ludenben

Kollar MTV men har en stor son som behöver aktiveras och en liten son som går bra att sitta där med... så nu ut på prommenad f*n önskar att jag var barnledig, bara idag....

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson