• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

bäst att ni inte tittar på nyhetsmorgons länkl som jag skickade
    man blir bara förbannad

har mailat tv4 nu o skällt ut de..för att ta in Alexander bard för att snacka skit om MJ

får se om de svarar

• Dior

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 11:12:56 följande:

Kollar MTV men har en stor son som behöver aktiveras och en liten son som går bra att sitta där med... så nu ut på prommenad f*n önskar att jag var barnledig, bara idag....
    Min son sover just nu...så jag får njuta av den studen han sover
  • Schnooglewookiemush
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 11:19:49 följande:
    bäst att ni inte tittar på nyhetsmorgons länkl som jag skickade man blir bara förbannad har mailat tv4 nu o skällt ut de..för att ta in Alexander bard för att snacka skit om MJ får se om de svarar
    Hur tusan kan Bard sitta en dag som denna och smutskasta MJ så otroligt mycket? Han slänger ur sig saker som om det vore fakta, att han är smygbög och pedofil. Fy tusan, vad illa av tv4 att acceptera något sådant.
  • stockrosen
    bäst att ni inte tittar på nyhetsmorgons länkl som jag skickademan blir bara förbannadhar mailat tv4 nu o skällt ut de..för att ta in Alexander bard för att snacka skit om MJfår se om de svarar
    Nej, de kommer inte svara eller så säger de att man får faktiskt lov att säga vad man tycker vilket man också har. Jag blev inte så upprörd för det ligger lite i alexanders sätt att vara att uttrycka sig så här. Han har väl gått på allt det där dåliga media har tagit upp om MJ. Så tycker säkert många människor. Tyvärr.
  • beadis
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:29:24 följande:
    Hur tusan kan Bard sitta en dag som denna och smutskasta MJ så otroligt mycket? Han slänger ur sig saker som om det vore fakta, att han är smygbög och pedofil. Fy tusan, vad illa av tv4 att acceptera något sådant.
    ja, man bara kokar...han sitter verkligen o sprider ut samma dynga om MJ som de gjorde i USA under rättegångarna...PRECIS som om han visste det med fakta
  • m0e
    bäst att ni inte tittar på nyhetsmorgons länkl som jag skickademan blir bara förbannadhar mailat tv4 nu o skällt ut de..för att ta in Alexander bard för att snacka skit om MJfår se om de svarar
    Alltså det var det där jag menade när jag skrev igår! Folk som inte ens har en om aning vad de snackar om.
    Det är ju uppenbart att Alexander Bard har läst alla världens skvallerblaskor och tror blindt på vartenda ord som skrivs! Annars skulle han inte vräka ur sig nått sånt där!
    Nä.. där tappade jag respekten för ännu en människa i vårt samhälle..
  • stockrosen
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:29:24 följande:
    Men att kalla någon för smygbög behöver väl inte vara så farligt. FÖr nog har man undrat om MJ var homo eller ej? Har ni aldrig det?
    Sen spelar det ingen som helst roll för mig om han var det eller inte. Han var en fantastisk männsika tror jag.
  • m0e

Fast å andra sidan så tror jag inte ens att tv4 var beredd på vad han skulle säga, med tanke på programledarnas reaktioner..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson