• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Gorgoroth

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 12:23:10 följande:

Kan man bara köpa den där?
    I sverige vet jag inte om den finns, den fanns på discshop men är slutsåld där sedan länge
  • Bevabus

Undra vad familjen Jackson gör nu...vilken jobbig stämning det måste vara hos dem, jag hatar begravningar!

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 12:26:49 följande:
    Undra vad familjen Jackson gör nu...vilken jobbig stämning det måste vara hos dem, jag hatar begravningar!
    de försöker väl sova fortfarande
  • Petra med små

fast jag undrar var man gör av hans hjärna sen..... förlåt om jag förstör stämningen här men bränner man kanske den om sådär 3 veckor?

• Dior

Petra med små skrev 2009-07-07 12:40:23 följande:

fast jag undrar var man gör av hans hjärna sen..... förlåt om jag förstör stämningen här men bränner man kanske den om sådär 3 veckor?
    ja det gör dom med den, läste det att anhöriga brukar inte vilja ha tillbaka den och begrava den om man säger så..låter kanske konstigt
  • Petra med små
    Dior skrev 2009-07-07 12:42:54 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-07 12:40:23 följande:
    ja det gör dom med den, läste det att anhöriga brukar inte vilja ha tillbaka den och begrava den om man säger så..låter kanske konstigt
    låter väl vettigast.....
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson