• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Schnooglewookiemush
    stockrosen skrev 2009-07-07 11:50:17 följande:
    Fast det stora sammanhanget var väl att han inte ställde upp för bögarna eller bidrog med pengar till aidsforskning. Det är tydligen Alexander oerhört besviken på. Jag personligen känner att det var väl upp till Michael att bestämma vad han ville ställa upp på så jag köper inte Alexanders resonemang. Så jag håller med dig även om det inte låter så .
    Det var ju flera olika sammanhang i sig, eftersom Bard diskuterade flera olika saker.
    En sak var att MJ var smygbög, för han var pedofil och mutade folk. En annan sak var att man inte kunde respektera MJ eftersom han inte skänkt något i förmån för aidsforskningen.
  • stockrosen
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:45:59 följande:
    Precis, och de måste väl ha haft nån koll om vad han skulle prata om. Jag tycker att de borde ha sagt mer om vad Bard sa, inte säga att han blev friad och sen ignorera vad Bard fortsatte att säga.
    Ja, jag tycker att programledarna lika dåliga som Alexander. Man kan väl inte bara sitta där som två rädda ekorrar och varken säga bu eller bä.
  • Schnooglewookiemush
    stockrosen skrev 2009-07-07 11:52:18 följande:
    Ja, jag tycker att programledarna lika dåliga som Alexander. Man kan väl inte bara sitta där som två rädda ekorrar och varken säga bu eller bä.
    Ja, verkligen!
  • stockrosen
    troCious skrev 2009-07-07 11:52:15 följande:
    Det var ju flera olika sammanhang i sig, eftersom Bard diskuterade flera olika saker. En sak var att MJ var smygbög, för han var pedofil och mutade folk. En annan sak var att man inte kunde respektera MJ eftersom han inte skänkt något i förmån för aidsforskningen.
    Jo iförsig.
    Sorry. Jag kanske tar lite väl lätt på hans uttalande men är nog för att jag verkligen undrar hur många det är som verkligen lyssnar på vad AB har att säga. Men det kanske är många fler än jag tror.
  • Schnooglewookiemush
    stockrosen skrev 2009-07-07 11:56:38 följande:
    Jo iförsig. Sorry. Jag kanske tar lite väl lätt på hans uttalande men är nog för att jag verkligen undrar hur många det är som verkligen lyssnar på vad AB har att säga. Men det kanske är många fler än jag tror.
    Inget sorry behövs.

Jag tror det är många som lyssnar på honom.
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 12:01:28 följande:
    Gud va jag älskar detta

Jag blir så rörd av den...
  • Muneca

Disskussioner/spekulationer/uttalanden kring om det en del människor misstänkte om MJ hör inte hemma i denna tråd och jag hänvisar de som är intresserade av att spekulera sådant att starta en egen tråd.

Det är OT - Ser jag fler av dessa inlägg så kommer de att anmälas.
    Ber även de som följt tråden att göra detsamma istället för att argumentera med den som postat inlägget.

• Bevabus

Gomorr Gomorron, nu är även jag uppe. Alarmklockan ringde kl 10 men jag bestämde mig för att somna om. Jag hade ändå bandat Top 10 dagen innan så. Jag väntar tills ikväll när de ska visa top 20 istället, då får man ju se fler av hans videos :)
    Usch va sorgligt allt känns idag
    Den här artikeln fick mig nästan att gråta. www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5480022.ab

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson