• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 11:40:32 följande:
    jag har aldrig gillat honom...
    Inte jag heller, men det betyder inte att jag inte har haft respekt för honom

Och dessutom så har han VISST Gett sitt stöd åt aids-projekt tvärt emot vad lille bard nyss vräkte ur sig.. hrmf, skämmes!
  • beadis
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:38:29 följande:
    Men hur kan man sitta och slänga ur sig något sådant så tidigt efter hans död? Den dagen han ska begravas? Det är inte okej!
    Håller med!!!
  • Schnooglewookiemush
    stockrosen skrev 2009-07-07 11:41:51 följande:
    Nu syftar jag bara på smygbög och inget annat. Det andra är ju helt jäkla fruktansvärt.
    Men man måste ju se till sammanhanget, och sammanhanget var att Bard påstod att MJ var smygbög för att han var pedofil.
    Det är en annan sak om han sa att han TRODDE att MJ var homosexuell. Punkt.
    Sen så ser jag inte ens meningen med att prata om sådant, vad spelar det för roll vilken läggning han hade?
  • Dior

Michael jackson är den som har gett mest pengar till välgörenhet..inte ens Oprah är i närheten

• Schnooglewookiemush
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 11:42:52 följande:
    tycker de borde ha fattat bättre, han är ju ganska kontroversiell i sina uttalanden
    Precis, och de måste väl ha haft nån koll om vad han skulle prata om. Jag tycker att de borde ha sagt mer om vad Bard sa, inte säga att han blev friad och sen ignorera vad Bard fortsatte att säga.
  • Schnooglewookiemush

Jag tycker att man kan prata om vad man vill, men inte så nära MJ:s död! Man får tro vad man vill, tycka vad man vill. Men man sänder inte ett inslag där man slänger ur sig att MJ var smygbög, pedofil, mutade folk, en person man inte ska respektera - den dagen alla ska säga farväl till honom.

• Dior
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:47:45 följande:
    Jag tycker att man kan prata om vad man vill, men inte så nära MJ:s död! Man får tro vad man vill, tycka vad man vill. Men man sänder inte ett inslag där man slänger ur sig att MJ var smygbög, pedofil, mutade folk, en person man inte ska respektera - den dagen alla ska säga farväl till honom.
    Håller med helt och håller...det är upp till var och en vad man vill tro på...men man behöver ju inte slänga ur sig sånna saker en dag som denna
  • stockrosen
    AtroCious skrev 2009-07-07 11:44:36 följande:
    Men man måste ju se till sammanhanget, och sammanhanget var att Bard påstod att MJ var smygbög för att han var pedofil.Det är en annan sak om han sa att han TRODDE att MJ var homosexuell. Punkt.Sen så ser jag inte ens meningen med att prata om sådant, vad spelar det för roll vilken läggning han hade?
    Fast det stora sammanhanget var väl att han inte ställde upp för bögarna eller bidrog med pengar till aidsforskning. Det är tydligen Alexander oerhört besviken på. Jag personligen känner att det var väl upp till Michael att bestämma vad han ville ställa upp på så jag köper inte Alexanders resonemang.
    Så jag håller med dig även om det inte låter så .
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-07 11:49:32 följande:
    Håller med helt och håller...det är upp till var och en vad man vill tro på...men man behöver ju inte slänga ur sig sånna saker en dag som denna
    jag tycker inte att man behöver säga det alls, under INGA omständigheter o tid...för det föder inget gott...VARFÖR vilja ens smutskasta en annan människan, är det för att själv vilja ses som bättre, eller vad?
  • Trollungen08

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 11:37:46 följande:

Nu sitter jag och kollar på "Man in the mirror - The Michael Jackson Story" Det är Flex Alexander som spelar Michael Jackson
    Går den på tv nu?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson