• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:51:27 följande:

JAG MED... jag är en väldigt känslig person annars med. Bölar lätt Jag har svårt att se på drama som är sorgliga, även de som är liiite sorgliga bara för jag bara grinar. Så jag ser mest på skräck och kriminalfilmer för att undvika att böla hur ska jag palla detta??
    Haha, när han hade dött så tittade jag på

You are not alone. Och när tjejen i klippet kom upp och höll på så börja jag böla.. det var på fredan :'(
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:46:35 följande:

men stop, va snackar ni om nu???
    hologram med MJ
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:52:33 följande:

okej... ingem ägde en mobil?? märkligt....
    ohhh, you are a scary movie :O
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:47:46 följande:

Jo jag tror jag såg dä men jag är inte säker :/ Det var väl något om att han avskeda henne hela tin? När hon kom barnen för nära så sparka han henne.. Undrar om hon aldrig lärde sig =/
    jag pratar om den där sjuksköterskan...inte nannyn..hittar inte länken just nu..de byts ju ut hela tiden
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:48:58 följande:

haha hur kommer det gå i morrn gumman?? DU kommer ju sitta och storböla :O Det kommer jag oxå göra iofs. Speciellt om man ser på minnesstunden :'(
    som tur är det bara jag o barnen hemma på dagen...men efter 5 kommer ju mannen hem...han brukar ifs gå o lägga sig o vila lite efter jobbet
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:53:12 följande:

men snälla nån...en halvtimma!!!se.starlounge.com/index.cfm
    6707 eh, brukar inte läkare ha MOBIL? Eller lever han på stenåldern?? :/ Hmm
    man kan ju börja undra...inte konstigt att pappa Joe tror att han blev förgiftad
  • beadis

nu är det tisdag i sverige , dock inte i L.A

• Bevabus

Det jag menade var att, även fast MJ hade hamnat på rehab så hade ingen kunnat tvinga honom ur beroendet. Tro mig, jag har erfarenhet och vänner med likadan erfarenhet. Vilket beroende det än gäller så kommer man inte ur det förrän man själv vill det...

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:45:53 följande:

Man kan tvinga en vuxen människa, men det beror ju på vart man bor. Om man anser att personen är i fara så kan man slå larm, och så kan dem få i uppgift att filma honom under en tid, och sen kan en läkare kolla på det och bedömma sen kanske man kan tvinga honom att lägga in sig. Titta på filmen tillexempel tillsammans med den det gäller. Då kanske han INSER hur mkt han äter
  • Trollet Ludenben

nä nu måste jag logga ut... sambon kom här

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson