• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

HUR FN I MIG VÅGAR ALEXANDER BARD SITTA och säga sådär.. Han påstår att Michael va smyg bög, det tvivlar jag STARKT PÅ.. De får säga vad fasiken dem vill med hans läggning och om han blekte huden eller inte. Men jag TVIVLAR på att han blekte huden. Han hade ju för fn en hudsjukdom.. Dem är verkligen riktigt stora Losers... BLÄH..

• beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 12:06:45 följande:
    tänk att ha varit i hennes skor *WOW*

någon som vet under vilken konsert detta var? o var?
  • Bevabus

Förstå va jobbigt det kommer bli om barnen ska säga farväl till pappan inför alla människor, jättebra dock att inget är bestämt förrän Katherine anser att de orkar eller inte. De har ingen press på sig. Men de måste ju också få ha sin del i hela den här sorgeprocessen såklart. Jag kommer aldrig att glömma talet som Steve Irwins dotter höll. Hon var så modig.

• Gorgoroth

Jag skrev precis en liten recension på hans film Moonwalker från 1988, någon som sett den? Grym nostalgi när jag kollade den förra veckan.
    Recensionen finns på

www.hificohfilm.blogg.se

• Schnooglewookiemush
    Muneca skrev 2009-07-07 12:04:47 följande:
    Disskussioner/spekulationer/uttalanden kring om det en del människor misstänkte om MJ hör inte hemma i denna tråd och jag hänvisar de som är intresserade av att spekulera sådant att starta en egen tråd. Det är OT - Ser jag fler av dessa inlägg så kommer de att anmälas. Ber även de som följt tråden att göra detsamma istället för att argumentera med den som postat inlägget.
    Får vi inte prata om minnet av MJ, vad man tycker om vad sägs? Man diskuterar ju inte sanningshalten i påståendet, utan mer vår upprördhet angående smutskastningen.
    Vet inte heller vad du ska anmäla, då det inte är fasligt OT och OT är okej till en viss grad...

Men visst, vi behöver inte prata om det.
  • Brooke
    Gorgoroth skrev 2009-07-07 12:15:03 följande:
    Jag skrev precis en liten recension på hans film Moonwalker från 1988, någon som sett den? Grym nostalgi när jag kollade den förra veckan.Recensionen finns påwww.hificohfilm.blogg.se
    nej men jag vill ha den...
  • blommanigbg

Alla som skriver om att Michael tyckte om att ha barn omkring sig. Och att det var så opassande. Varför skriver de inte hur mycket barnen älskade Michael? Hur mycket de vill vara runt omkring honom. Han var ju knappast en vanlig 50-årig verkstadsarbetare...

• beadis
    Gorgoroth skrev 2009-07-07 12:15:03 följande:
    Jag skrev precis en liten recension på hans film Moonwalker från 1988, någon som sett den? Grym nostalgi när jag kollade den förra veckan. Recensionen finns på www.hificohfilm.blogg.se
    länken funkade inte
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson