• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:05:21 följande:
    YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho*Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:
    Vilken bild???
  • Brooke

Asså i filmen Man in the mirror The Michael Jackson Story, kunde de inte hitta en person som KUNDE dansa??

• Bevabus

Du är inte för jobbig tänkte skicka det på msn. Det enda krångliga är att jag har inte en aning om hur långsamt/snabbt det kommer gå då det är stora filer och om det kommer gå att spela upp för er. Men det borde gå. Kan inte tänka mig nåt annat

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 13:07:25 följande:
    nu kommer det en fråga från en som inte försår sig på något av det tekniska...hur ska du skicka allt detta? jag kanske hade velat ha det iaf...om jag inte är för jobbig
  • Bevabus

Bilden i min syrras data-tv, där jag ska banda allt som sänds på MTV.
    Jag ska banda allt som sänds på tv4+ och tv4 i min egen data-tv.

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 13:24:12 följande:

Vilken bild???
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:29:27 följande:
    Du är inte för jobbig tänkte skicka det på msn. Det enda krångliga är att jag har inte en aning om hur långsamt/snabbt det kommer gå då det är stora filer och om det kommer gå att spela upp för er. Men det borde gå. Kan inte tänka mig nåt annat
    tack..men jag har inte gett dig min e-mail än..ska jag inboxa?
  • Brooke

Ohh Nyss hämta jag posten och va hittar jag där? Joo Michael Jackson Dangerous cdn. Och Michael Jackson Live in Bucharest: The Dangerous tour :P

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson