• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben

här har ni allt hunnit skriva när jag vart borta

• blommanigbg

Han säger att han" älkar michal jazzon".. hihi

• beadis
    blommanigbg skrev 2009-07-07 12:55:31 följande:
    Han säger att han" älkar michal jazzon".. hihi
    va gulligt
  • Bevabus

Fan min pappa har tagit med sig en grej till jobbet som man måste ha till att banda det som är på andra datorn så nu sitter jag här o försöker få den andra att fungera. Tacka vet jag en teknisk syrra. Hon har fixat det, men bilden KANSKE blir svartvit på det som jag bandar på MTV. Men det är ju ändå något. (Det här var alltså till er som jag ska skicka till på msn )

• m0e
    m0e skrev 2009-07-07 12:49:36 följande:
    Förstår din 3-åring Den är störtskön!Själv har jag en 2½-åring här hemma som har fått för sig att Michael Jackson heter Mats Persson Haha!
    Ja han brukar ofta vara rätt obrydd när det gäller musik fastän jag har på musik varje dag i många timmar. Men i veckan har det ju varit så mycket MJ musik och på nått sätt hade han snappat upp det så igår satt han och pekade på tvn och mummlade nått om en 'Matts Pesson' gång på gång. Tillsut var jag ju tvungen att fråga -Michael Jackson? Och då svara han -Jaaa och sken upp som en liten sol, som han brukar göra när man tillslut fattar vad han menar
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-07 12:58:58 följande:
    Fan min pappa har tagit med sig en grej till jobbet som man måste ha till att banda det som är på andra datorn så nu sitter jag här o försöker få den andra att fungera. Tacka vet jag en teknisk syrra. Hon har fixat det, men bilden KANSKE blir svartvit på det som jag bandar på MTV. Men det är ju ändå något. (Det här var alltså till er som jag ska skicka till på msn )
    ja det var ju typiskt men svartvitt är ju ändå alltid något...
  • Bevabus

YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho*

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:

ja det var ju typiskt men svartvitt är ju ändå alltid något...
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:05:21 följande:
    YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho* Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:
    nu kommer det en fråga från en som inte försår sig på något av det tekniska...hur ska du skicka allt detta? jag kanske hade velat ha det iaf...om jag inte är för jobbig
  • Muneca
    AtroCious skrev 2009-07-07 12:15:52 följande:
    Får vi inte prata om minnet av MJ, vad man tycker om vad sägs? Man diskuterar ju inte sanningshalten i påståendet, utan mer vår upprördhet angående smutskastningen. Vet inte heller vad du ska anmäla, då det inte är fasligt OT och OT är okej till en viss grad...Men visst, vi behöver inte prata om det.
    Självklart får ni göra det, det jag riktiat mot är om det kommer folk in i tråden som kommer med egna negativa uttalanden om MJ, eftersom mitt syfte med denna tråd är ägnat till de som älskade/tyckte om/gillade MJ
    Jag hinner inte vara inne så ofta själv, men uppskattar om ni andra i tråden kan vara mina ögon och öron, så det var inte alls riktiat mot er.

Svårt att förtydliga ett sådant ämne eftersom alla har rätten att tycka vad de vill, det jag tänker på mest är att de som tycker negativt om MJ kan starta en egen tråd och trasha honom där.. Men vill man disskutera i denna tråd om hur man tycker ett visst utalande eller skrift väckt en stark reaktion hos en så visst är det självklart att man ska kunna göra det!
    Huaa vad svårt det är att sätta gränserna ibland, men hoppas ni hängde med på vad jag menar
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:05:21 följande:
    YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho* Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:
    gött
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson