• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen

hittade tråden nu.......
    Ja, allt är jättetragiskt.
    Det är som någon klok tjej sa på tv: han gjorde världen lycklig men inte sig själv....

Måste bara fråga er som är mer insatta....lever Michaels pappa fortfarande?

• Bevabus

Japp det gör han

stockrosen skrev 2009-06-28 23:17:26 följande:
    hittade tråden nu.......Ja, allt är jättetragiskt. Det är som någon klok tjej sa på tv: han gjorde världen lycklig men inte sig själv....Måste bara fråga er som är mer insatta....lever Michaels pappa fortfarande?
  • KikiBoo
    So nice skrev 2009-06-28 23:07:40 följande:
    Jag har sett honom live är så glad för det...BAD touren
    fubb
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • stockrosen

Men lever Michaels pappa med hans mamma eller är de skilda?
    Anledningen till att jag grunnar på det är att hans pappa har väl vart ganska taskig mot honom eller?
    Och om han ff lever med hans mamma hur kan man då vilja ha sina barn hos sin mamma (om hon ff lever med hans pappa)?
    Men jösses vad snurrigt jag skriver...sorry

• guild
    BabyFly skrev 2009-06-28 23:17:00 följande:
    Guild - här är den nya dansen, o då hyllningen av fångarna - som gjordes efter att MJ dött :)www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/art...
    ...visst är dom fräcka
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • beadis

So nice skrev 2009-06-28 23:07:40 följande:

Jag har sett honom live är så glad för det...BAD touren
    *avis*
  • guild
    BooBoo skrev 2009-06-28 23:23:33 följande:
    du skicka fel länk Här e den rätta
    " target="_blank">

...
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • BabyFly
    BooBoo skrev 2009-06-28 14:45:18 följande:
    Minns -92 då han va i sthlm. Jag var nio år. Jag blev SÅ arg på mina föräldrar som inte lät mig åka på hans konster.

O jag skyddade alltid han mot pedofilryktena. När det var nåt i tidningen så tog jag ut tidingen o visade mina vänner, som inte alls var spec stora fans. Men jag hade föreläsning  för dom, hihi.
    BooBoo skrev 2009-06-28 15:04:29 följande:
    Kommer ni ihåg 3T? 
    " target="_blank">

Låter som för mig - Men jag var sex år då o grät när min äldre bror gick på MJ konserten utan mig. sen 1997 också men då var jag mer arg än ledsen har jag för mig..
    i vilket fall som helst har jag avgudat honom sen barnsben :) Och jag har alltid försvarat alla rykten, när andra istället tyckt att jag var dum i huvudet som inte insåg "sanningen" =/

Och 3T minns jag (var smått kär i TJ) , var på deras konsert o har Taj autograf ;P
    Don't fly baby, please don't fly..
  • BabyFly
    BooBoo skrev 2009-06-28 23:23:33 följande:
    du skicka fel länk Här e den rätta
    " target="_blank">

Nej den du skickade är från 2007, den jag postade gjordes nu i dagarna :)
    Don't fly baby, please don't fly..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson