• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 23:47:39 följande:
    Men näääh.. det är på barnen.. Knas! Måstevara fel på min mac, haha Godnatt!
    Godnatt!

ska oxå dra mig till kojs nu
  • Bevabus

De är fortfarande gifta.

Angående om hans pappa misshandlade barnen som små eller inte är oklart. I intervjuer så verkar han ha varit en tuff karl. Och Michael har sagt att han slog dem med skärp och liknande när de inte gjort rätt på repetitionerna. Men familjen nekade till detta. Frågan är om Michael var den enda som vågade berätta sanningen eller om det fanns något anledning till varför han hittade på det.
    Å andra sidan så verkar inte deras far-son förhållande ha varit jätteilla trots allt. De älskade varann och var ju trots allt en familj ändå. Uppenbarligen så har de träffats en hel del då barnen känner sina farföräldrar så himla bra.

Hellre att barnen är hos farföräldrarna som tar hand om dem på ett bra sätt (har inte verkat som nåt annat iaf) än att de får bo hos en person som de inte känner och som de inte får kalla för 'mamma' för hon inte vill det..

stockrosen skrev 2009-06-28 23:25:26 följande:
    Men lever Michaels pappa med hans mamma eller är de skilda?Anledningen till att jag grunnar på det är att hans pappa har väl vart ganska taskig mot honom eller?Och om han ff lever med hans mamma hur kan man då vilja ha sina barn hos sin mamma (om hon ff lever med hans pappa)? Men jösses vad snurrigt jag skriver...sorry
  • stockrosen

Beverly:
    Tack för ditt svar.
    Jag läste i GT häromdagen att M vän eller psykolog...minns ej..har sagt att M avskydde sin far och började operera sin näsa för att hans far också hade en stor näsa och Michael inte ville tänka på honom eller "se" honom varje gång han tittade sig i spegeln. Det är ju bara vad tidningen skriver och jag blev så illa berörd av detta.

Men självklart är det som du skriver. Hellre hans familj än en "konstig" morsa. Det är så hemskt tragiskt alltihop.

Jag "avundas" er som har sett honom live. Jag gillar hans musik och tycker att en fantastisk duktig person har gått ur tiden alldeles för tidigt.

• Bevabus

Aa precis, det ryktet har gått länge..bara Michael vet svaren på frågorna :/

Och sen så består ju inte familjen utav bara pappan utan även en kärleksfull mamma, plus Michaels alla syskon och vänner så barnen skulle nog ha det bra hos dem.

stockrosen skrev 2009-06-28 23:55:42 följande:
    Beverly:Tack för ditt svar.Jag läste i GT häromdagen att M vän eller psykolog...minns ej..har sagt att M avskydde sin far och började operera sin näsa för att hans far också hade en stor näsa och Michael inte ville tänka på honom eller "se" honom varje gång han tittade sig i spegeln. Det är ju bara vad tidningen skriver och jag blev så illa berörd av detta. Men självklart är det som du skriver. Hellre hans familj än en "konstig" morsa. Det är så hemskt tragiskt alltihop. Jag "avundas" er som har sett honom live. Jag gillar hans musik och tycker att en fantastisk duktig person har gått ur tiden alldeles för tidigt.
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-06-28 23:57:54 följande:
    Aa precis, det ryktet har gått länge..bara Michael vet svaren på frågorna :/ Och sen så består ju inte familjen utav bara pappan utan även en kärleksfull mamma, plus Michaels alla syskon och vänner så barnen skulle nog ha det bra hos dem.
    Ja du har nog rätt.
  • Brooke

Ni får ursäkta mig, men jag måste visa detta som skrivits på Expressen.

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1622452/fotografen-trodde-michael-ramlat
    (OBS OBS OBS BIlden på michael då han ligger mellan liv och död.. Intuberad och så)
    Läs så kan vi diskutera.
    Om ni vill..
    Det jag tkr är konstigt är hur de kan tro att han ramlat, han har lixom én slang i munnen, då borde man väl förstå att det är mer allvar än att han har ramlat av att han har dansat :/ Herregud säger jag bara.
    "Visar att han var mänsklig"
    Bildbyrån tror ändå att de unika bilderna kommer att gå till historien.
    ? De visar att han var trots allt bara mänsklig. Det finns många redaktörer på de stora magasinen som säger att den här bilden kommer att bli rankad som en av de största någonsin"

• mumbuulu

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 00:25:02 följande:

Ni får ursäkta mig, men jag måste visa detta som skrivits på Expressen. www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162245... (OBS OBS OBS BIlden på michael då han ligger mellan liv och död.. Intuberad och så) Läs så kan vi diskutera. Om ni vill.. Det jag tkr är konstigt är hur de kan tro att han ramlat, han har lixom én slang i munnen, då borde man väl förstå att det är mer allvar än att han har ramlat av att han har dansat :/ Herregud säger jag bara. "Visar att han var mänsklig" Bildbyrån tror ändå att de unika bilderna kommer att gå till historien. ? De visar att han var trots allt bara mänsklig. Det finns många redaktörer på de stora magasinen som säger att den här bilden kommer att bli rankad som en av de största någonsin"
    Och du är den enda som vet ALLT om vad som hände? Hur kommer det sig?
  • BabyFly
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 00:25:02 följande:
    Ni får ursäkta mig, men jag måste visa detta som skrivits på Expressen. www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162245... (OBS OBS OBS BIlden på michael då han ligger mellan liv och död.. Intuberad och så) Läs så kan vi diskutera. Om ni vill.. Det jag tkr är konstigt är hur de kan tro att han ramlat, han har lixom én slang i munnen, då borde man väl förstå att det är mer allvar än att han har ramlat av att han har dansat :/ Herregud säger jag bara. "Visar att han var mänsklig" Bildbyrån tror ändå att de unika bilderna kommer att gå till historien. – De visar att han var trots allt bara mänsklig. Det finns många redaktörer på de stora magasinen som säger att den här bilden kommer att bli rankad som en av de största någonsin"
    Som jag läste det, tolkade jag det som att fotografen fotade o sen såg att det var Michael - o såg att han hade slangen m.m.
    Att dom trodde att det var han o att han kunde ha ramlat var innan dom fotograferade o såg honom..
    Don't fly baby, please don't fly..
  • mumbuulu

Alltså, självklart var han mänsklig??

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson