• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-28 23:25:26 följande:
    Men lever Michaels pappa med hans mamma eller är de skilda?Anledningen till att jag grunnar på det är att hans pappa har väl vart ganska taskig mot honom eller?Och om han ff lever med hans mamma hur kan man då vilja ha sina barn hos sin mamma (om hon ff lever med hans pappa)? Men jösses vad snurrigt jag skriver...sorry
    Hmm jag vet faktiskt inte nått om de är skilda eller hur det ligger till tyvärr. Men ska googla..
  • Brooke

Tyvärr hittar jag inget om dem är gifta eller skilda.. Men om man läser om fadern så stor det

"Innan Jacksons barn nådde framgång i musikvärlden försörjde Jackson sin fru och nio barn genom att arbeta på ett stålverk."
    Men detta är ju inprincip 45 år sen.. eller nått sånt..
    Ohc när jag trycker på hans mammas namn så kommer jag in på Michael Jacksons Wikipedia :/ Helt skumt..

• KikiBoo
    BabyFly skrev 2009-06-28 23:29:18 följande:
    Nej den du skickade är från 2007, den jag postade gjordes nu i dagarna :)
    va? for real? n¨ån länka den från nån sida.. kommer inte på namnet nu.. men ooow.. my bad

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • BabyFly
    BooBoo skrev 2009-06-28 23:37:16 följande:
    va? for real? n¨ån länka den från nån sida.. kommer inte på namnet nu.. men ooow.. my bad
    For real, for real
    Den jag länkade till säger dom att fångarna tidigare gjort en Thriller dans, o visar då klippet från youtube (den du länkade) o säger sen att efter döttsbeskedet var det en självklarhet att göra en ny. Watch it! :)
    Don't fly baby, please don't fly..
  • BabyFly
    BabyFly skrev 2009-06-28 23:41:26 följande:
    www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/art... men det ska vara dansen.. testar igen!
    Skumt för jag kopierar det när jag ser videon - men när jag klickar kommer jag till barnen också .. wierd

men dansen finns längre ner på sidan Orangeklädda fångar, under står det 1500 fångar hyllar Jackson typ
    Don't fly baby, please don't fly..
  • KikiBoo

Men näääh.. det är på barnen..
    Knas! Måstevara fel på min mac, haha

Godnatt!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson