• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Nu är det väl begravning strax då. Hur ska familjen orka med det. Stackarna. Det var elva mil bort så de får tid att samla sig iaf, men nog måste de vara lika slut som vi nu, ännu mera till o med.

• Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:12:57 följande:

Lyckas hålla mig från att grina ända till Paris gjorde det fan vad ledsamt, stackars barnen...
    När jag såg och hörde You are not alone så kom första tårarna. Sen kom ÄNNU Mer tårar vid då Paris pratade..
    Höll på att gråta när Marlo snacka oxå :O annars höll jag mig ganska bra tkr jag.: Men nu kan jag inte sluta gråta.. Kan inte sjunga till de låtar jag BRUKAR sjunga med honom
  • beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:16:20 följande:

ja... och sambon skrattade inte ens åt mig. Tror nog till och med han var tagen Och vilka starka tal av flera där. Som kommentatorerna sa, Michael skulle behövt de orden när han levde.
    jag hoppas o tror att han var där ikväll o såg o hörde allt, även sin dotter
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:16:20 följande:

ja... och sambon skrattade inte ens åt mig. Tror nog till och med han var tagen Och vilka starka tal av flera där. Som kommentatorerna sa, Michael skulle behövt de orden när han levde.
    Gillar gillar Brooke Shields tal där hon tog in barnen och hon va ju helt knäckt :O
  • beadis
    mion skrev 2009-07-07 22:17:12 följande:
    Såg hans son i Paris tal man ser hans ögon o nog har han michaels ögon.......
    japp, så folk kan sluta snacka sin bullshit om att de inte var hans barn
  • nelli08

Då har man suttit bänkad framför tv:n ett par timmar.. kunde inte hålla tårarna tillbax längre då Paris steg fram & började prata...

• xxmeyaxx

En applåd för Paris som gav sin pappa upprättelse.

« Feel the magic of Meya »
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:19:00 följande:
    Nu är det väl begravning strax då. Hur ska familjen orka med det. Stackarna. Det var elva mil bort så de får tid att samla sig iaf, men nog måste de vara lika slut som vi nu, ännu mera till o med.
    VAH? ska de ha begravning nu ?? :O De har dem väl redan haft?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson