• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Om Michael rent genetiskt var pappa till barnen eller inte. Personligen bryr jag mig inte men många andra gör det.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:40:34 följande:

Vad för sanning? OM barnen eller??
  • elinvd
    Annelitan skrev 2009-07-07 22:42:15 följande:
    Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med...Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...
    Kan tänka mig att den kistan va jäkligt tung med tanke på att den va gjord av rent guld.
    Don't let other people determine your future
  • xxmeyaxx

I vilket fall kvittar det, tycker jag.

Biologiskt eller inte, han ÄR deras pappa. Det ÄR han som uppfostrat barnen.

« Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

Nä jag tyckte det var fint. För övrigt så tyckte jag hans kista kändes väldigt liten dock. Egentligen så var den ju inte det, men det kändes så.

Annelitan skrev 2009-07-07 22:42:15 följande:
    Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med...Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...
  • TereseA
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 22:31:15 följande:
    Jag tycker dom är slående lik honom.
    jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta..

han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet.

ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår.
    Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet.

Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
    Akiim är mitt liv 071004
  • stockrosen

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 22:40:04 följande:

har du talet...
    Tusen tack!
  • beadis
    TereseA skrev 2009-07-07 22:44:57 följande:
    jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta.. han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet. ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår. Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet. Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
    kanske för att mamman är SÅ vit
  • TereseA

var verkligen en fin ceromoni..var inte Michaels pappa där?var det Latoya hon med hatten? tyckte hon gömde sig..

Akiim är mitt liv 071004
  • Neelah

Blanket (yngsta barnet) är en kille.

jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta..han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet.ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår.Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet.Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
  • Bevabus

Vänta vad menade du med det sista?
    Blanket är yngst, pojken alltså, inte flickan. De dolde ingen av dem från kamerorna såvitt jag kunde se.

jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta..han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet.ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår.Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet.Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson